Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   ik voel me zo verdrietig. (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1870389)

foreveryoung16 01-12-2012 18:46

ik voel me zo verdrietig.

Hoi Allemaal,

Ik zit al maanden niet lekker in me vel door een jongen.
Ik wordt telkens met hem geconfronteerd, ook samen op lichamelijk vlak.
Ik heb in totaal 3 avonden met hem gehad dat we ook zoenen zeg maar, en 1x daarvan iets verder ook nog.
Alleen het betekent telkens niks voor hem, en dat doet me pijn.
Mensen zeggen altijd maar je moet het loslaten en je verdient het niet, maar daardoor ga ik me alleen maar rotter voelen. Want ik ben van hem gaan houden, ik wil niet dat het contact verbreekt..
Maar elk moment van de dag kan ik in huilen uitbarsten omdat ik hem zo mis.
Ik ben blij dat ik het hier kwijt kan. Iemand tips dat wel helpt? :'(

kus.

Em. 01-12-2012 20:53

Contact verbreken en hem vermijden en je aandacht ergens anders op proberen te richten. Dat is wel kut en je gaat hem wel missen (maar goed, je voelt je nu ook rot, dus dat maakt niet eens zoveel uit), maar als je wel achter hem aan blijft lopen, gaat hij je alleen maar nóg meer kwetsen en duurt deze periode alleen maar langer en uiteindelijk zul je toch van 'm moeten 'afkicken' en dat kan dan maar beter zo snel mogelijk. En hoe sneller je ervan af komt, hoe sneller je weer iemand leuk kan vinden die jou ook leuk vindt en niet alleen maar leuk om even lekker mee te zoenen en meer en verder niets.

Succes ermee!

arPos 02-12-2012 03:56

hoe weet je dat het niks voor hem betekent en of dat niet gewoon 'stoer' doen/gebrek aan de mogelijkheid emoties te uiten is?

Daantje_0705 02-12-2012 12:42

Dit past beter op L&R :)

bierkoning 04-12-2012 12:26

Hij ziet je dus alleen als scharrel, prima als jij daar ook voor in zou zijn geweest, maar kennelijk ben je dat niet.
Leg het hem uit, dat je hem echt leuk vindt, en of hij voor je wil gaan. Wil hij dat niet dan contact verbreken. Dat zal de eerste tijd vervelend en kut voelen. Maar naarmate de tijd verstrijkt zul je inzien dat het de beste optie was.

AlieJetske 06-12-2012 08:24

Gatsie dit is lastig. Umm. :/. Tsja. Ik denk dat je inderdaad met hem moet gaan praten. En dat hij dan wel eerlijk moet zijn. Daaruit kan je opmaken wat je moet doen, doorgaan of gewoon contact verbreken.. Veel sterkte ermee..

:3

Schrödinger 06-12-2012 08:35

Contact verbreken.

Reverend 06-12-2012 13:18

Dat "je verdient het niet" begrijp ik nooit zo goed. Natuurlijk verdien je het wel.

Maarja inderdaad, verbreek contact.

Aqualia 08-12-2012 17:26

Lastig.. Je moet namelijk hetgene weghalen wat jou je rot doet voelen. Maar er is ook een kans dat je dan nóg gekwetster raakt. Maar als je echt voor hem wil gaan, zou ik inderdaad proberen met hem te praten. En als hij dan niet wil... Ga je lekker veel met vriendenafspreke n, en zorgen voor afleiding !

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:55.