![]() |
Pathe unlimited pasje
Hoihoi!
Ik heb mijn pathe unlimited pasje vandaag, na 2 jaar, opgezegd, maar nu kan ik het t/m 3 januari gebruik ervan maken. Het is zo dat elke 1e dag van de maand het bedrag afgeschreven wordt. Is dit dan ook het geval voor in januari? Aangezien ik nog maar 3 dagen in januari gebruik kan maken van het pasje hoop ik van niet, maar ik hoor graag jullie ervaringen/kennis. Alvast bedankt! Krissss |
Past beter op G&R.
|
Dat lijkt me niet, als jouw pasje per 3 januari vervalt zou de laatste afschrijving op 1 december moeten zijn. Hou het in de gaten en als ze het toch afschrijven er even langs gaan!
|
Of ze schrijven alleen af voor de waarde van drie dagen?
|
Als je Pathé Unlimited afsluit, staat vermeld dat je een opzegtermijn hebt. Dat betekend dat na een maand na opzegging (misschien meer, misschien minder) je lidmaatschap voorbij is.
http://www.pathe.nl/artikel/88-veelg...athe-unlimited Op die pagina staat het volgende vermeld: Citaat:
|
misschien een te laat berichtje maar liever laat dan nooit :P
bij het afsluiten van je abonnement heb je waarschijnlijk ook de 3de je pasje gekregen/ aangeschaft. dus ze halen elke maand de 3de het geld van je rekening. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:24. |