![]() |
Saaiterklaas #1748
:bloos: open ik hem alweer!
Gebruikersnaam Berichten Frayne 93 Chick Rock 88 Little Phoebe 32 kid606 28 Snebbeltje 28 sann 24 Etmakas 23 Sarah 21 fizzle-fluffy 18 Trimm Trabb 16 Sadye 15 Stefenootje 12 Paranoide 12 Noedelhap 12 Quintiano 10 Quis 3.0 10 Lusi 9 Uomi 9 Turk February 7 MysticHunter 6 Miekje* 5 Tink* 4 Pluis 4 Pip 4 windstil 2 Schrödinger 2 Ingegerd 2 Severus 1 Panopticon 1 Klaverhap 1 Alpha_Omega 1 Cherry Springs 1 Toon topic & sluit venster |
JA jongens jullie mogen wel posten hoor gluurdertjes!
|
Ik gluur liever :bloos:
|
:bloos: huhu
|
"Deine bunte Haare sind echt übertrieben abgefackt"
"dankeschön, man tut was man kann und das Paradiesvogelleben is super entspannt" Blumio <3 |
:gluur:
|
Citaat:
|
Jeetje in de top 5
|
Over paradiesvogelleben gesproken, ik heb mijn haar geverfd. Ik wilde eigenlijk gewoon gekleurde plukjes maar, om Blumio maar weer even te quoten: daraus ist mittlerweile viel mehr geworden...
https://dl.dropbox.com/u/7521556/201...2017.10.57.jpg |
Kutfoto weer, maar het is dus lichtgroen, turqoise, paars, rood en rose.
|
Crap. Ik bedenk ineens dat ik natuurlijk handsinaasappelen voor die taart had moeten kopen, geen perssinaasappelen (N)
|
Is ingeblikte mandarijn en sinaasappel niet sowieso makkelijker voor taart?
|
Vast, maar ik heb schilrasp, sap én partjes nodig ;)
|
Ik ga zo maar eens aan mijn soep beginnen, heb er lekker kruidenboterstokbrood bij gehaald :o(Y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ga je een groentensoep met pasta maken?
|
Nee, tortellinisoep!
|
Ik geloof dat ik dat nog nooit op heb :eek: Gaan er nog stukjes kip of soepballen ofzo in? ;p
|
Het is gewoon een goed gevulde Italiaanse groentesoep, en dan met pasta. Ik hou er erg van (Y)
edit: Ik kwam even niet op de naam, maar het is eigenlijk een minestrone. |
Fizzle je haren hebben feest.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Volgende keer een beetje experimenteren! |
Ooooh, dat boek had ik natuurlijk voor mijn broertje moeten kopen voor Sinterklaas! Ik ben nog op zoek geweest naar een tweedehandse Dirkjan Snert &Zo, maar die kon ik niet vinden (binnen het budget).
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hmmm lang genoeg de afwas uitgesteld, ik ga er maar eens aan beginnen -O-
|
Ik wilde eigenlijk The Holiday of Love Actually kijken, maar dat mocht niet van mezelf, want het is nog geen Sinterklaas geweest. (Ik mag ook nog geen kerstliedjes luisteren :o) Dus toen heb ik maar Alles is Liefde opgezet. Ik heb toch een beetje een haat-liefdeverhouding met die film. Sommige verhaallijnen waardeer ik wel erg, maar er zitten ook best veel slechte verhaallijnen en acteurs in.
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
wanneer ga je nou voor ons koken? |
Fail :facepalm: Ik liet een pan uit mijn vingers glippen en die plonsde zo in het water en toen kreeg ik een hele golf over me heen en de vloer was ook gelijk nat :bloos::D
|
Citaat:
|
Ik stuurde m'n vader net deze en hij pareerde met The Ministry of Silly Walks. Goeie ouders (y)
|
CR :D kijk je nu toevallig ook dat programma met die duizend kinderen?
|
Citaat:
|
Citaat:
Nog niet. |
Vroeg ik me even af. Die enorme hoeveelheid familie gewoon :P.
|
De soep was best oke, maar niet extreem lekker, helaas. En ik weet niet wat het was, maar ik verdenk de Italiaanse kruiden.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
voor kerriesoep (volgens elmers recept) doe ik gewoon kant en klare kippensoep, laten koken, kip erbij gooien, shitloadskerriepoeder erbij, 20 min zachtjes laten koken, kokosmelk (of slagroom) erbij gooien, nog meer shiloads kerrie en peper erbij, laatste minuut tauge en/of paparika en fertig. tis heel simpel hoor :y Citaat:
|
Citaat:
Ja misschien is het beter te pruimen als ik die eruit laat de volgende keer. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:34. |