![]() |
HELP:Verliefd op een zanger
Oke ik weet dat het heel onwaarschijnlijk klinkt,
eerst dacht ik dat ik gewoon een zwak voor hem had , maar na een jaar tijd ben ik steeds meer voor hem gaan voelen. Ik vind zijn muziek leuk en ik kan niet ontkennen dat hij er ongelofelijk goed uitziet, maar eerlijk gezegd kan me dat echt niet schelen., Al was hij een zwerver die zong als een kraai met buikpijn en totaal niet aantrekkelijk was van uiterlijk. Ik zou bij hem willen zijn, hij is mijn rijkdom. Maar hij kent mij niet eens, en ik hem eigenlijk ook niet, toch? Hij is uit duizend sterren die ene ster die net ietsjes meer straalt, Hij is uit duizend rozen die ene roos die net ietsjes roder kleurt, Hij is uit duizend portretten het mooiste kunstwerk dat mijn ogen mij tonen, Hij en hij alleen zal mijn liefde krijgen. Voor mijn ziel die na gezien te hebben en te streven, zijn ware droom heeft gevonden. Kan het dan echt zo zijn ben ik verliefd of is het slechts een verbeelding die streeft naar het onbereikbare? Mijn vriendin zegt dat ik oplicht als ik aan hem denk, naar hem kijk, over hem spreek, Maar mijn geweten zegt dat ik ermee moet stoppen, ik kan nogal veel in dit soort dingen opgaan en uiteindelijk kwets ik alleen mijzelf ermee. ( Als er iemand nog wou weten over wie dit eigenlijk gaat, z'n naam is Austin Carter Mahone) |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Lekker blijven dromen en intussen rondkijken naar het wél bereikbare ;)
|
ach wat een schattig aapje
|
Citaat:
Ik kom er meestal te laat achter dat ik verliefd word op het idee van iemand helpen en niet op de persoon zelf. Maar hij heeft zijn droom al, hij heeft zijn geluk gevonden (dat zie ik in zn ogen) waar kan ik hem in godsnaam bij helpen? plus: voor mij is het een ontzettend groot minpunt dat hij fame heeft.:( En over dat uiterlijk, ik kan uren staren naar fotos die hij neemt als hij net uit bed komt of bekaf is van een zware dag, maar wanneer hij zich helemaal klaar heeft gemaakt en er perfect uitziet is het slechts weer een foto. Iedereen ziet er net ietsjes leuker uit in dat ene shirtje maar niemand is zo betoverend wanneer je uiterlijk puur is, Ik ben geen type om 'fan' te zijn van iets of iemand, ik ga af op wat je hart mij toont. |
Amg, het is Justin Bieber 2 :eek: en het eerste wat ik dacht was 'haha hij is like 13', maar goed, 1996, dus net niet meer, en ik weet ook niet hoe oud jij bent :p
Tsja, een crush op een celeb, soms heb je dat. Misschien verwar je het gewoon door fandome. Je zegt wel dat je daar geen type voor bent, maar ik denk dat je gewoon razend enthousiast bent over die gozer, hem aantrekkelijk vindt en zijn muziek waardeert (een fan dus). Daar is niks mis mee, zolang je er niet in doorslaat en je ogen open houdt in de Echte Wereld. |
Here we go again.
ik heb het eerder moeite voor gedaan om het uit je kop te stampen. en dat is niet gelukt. mensen niet op reageren hopeloze zaak is dit. |
Zelfs als je echt verliefd op hem bent, wat wou je ermee doen? Je kunt moeilijk contact met hem krijgen, lijkt me. Alle meisjes raken wel eens verliefd op een zanger, gaat vanzelf wel weer over, zelfs al denk je dat het in jouw geval echt anders is.
|
Ik heb hem even opgezocht en hij ziet eruit als een slap aftreksel van JB met een kippeborst. Wees rationeel, kind.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het is niet raar dat je hem leuk vind. Dit soort jongens zijn uitgevonden om verliefd op te worden. Maar goed, er is niet veel wat je kunt doen, behalve je erover heen zetten. Het gaat vanzelf wel over.
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:03. |