![]() |
Een trojaanse saai #1749
ofzo!
|
Chick Rock 87
sann 44 Little Phoebe 42 Frayne 42 Ingegerd 37 kid606 31 fizzle-fluffy 26 Miekje* 23 Trimm Trabb 22 Lorelei 20 Stefenootje 18 Paranoide 15 Sadye 14 Quintiano 13 MysticHunter 10 Lusi 9 Wout 7 Etmakas 6 Snebbeltje 6 Pip 6 Panopticon 5 Carn 5 Klaverhap 5 Noedelhap 3 Turk February 2 Uomi 1 Sarah 1 kaaspepsel 1 |
Ik heb de huisarts gebeld hoor! En ze belt me straks terug en eventueel kan ik vanmiddag langskomen.
|
Goedzo! :y
|
@Carn
Ik vind dat je best eens de helpende hand naar hulpbehoevenden kan uitsteken! |
Het is vijf december!
In nasi zit vaak gember. Er rijmt niet veel op -ember Was ik maar ad rember. |
Een cello heeft warm timbre
vandaag op vijf decembre |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Hachen machen zachen. |
:bloos:
|
Citaat:
|
Ik kan geen gedicht meer ziena
Zowaar als ik heet KATARINA. :mad: |
Ik ben dat dichten helemaal zat
sint heeft een dikke wrat |
en is een vette pad
|
:eek:
|
Citaat:
|
Omg jongens, het sneeuwt heel mooi <3 ik word er intens blij van.
|
Nog geen sneeuw hier. Maar dat zal in de loop van de middag/avond wel hier komen.
|
Sneeuw is alleen leuk voor mensen die het grootste gedeelte van de week thuis zitten :mad:
|
Waarschuwing voor sneeuwoverlast op vrijdag
RIJSWIJK - Enkele weerbureaus waarschuwen voor forse sneeuwval vrijdag. http://media.nu.nl/m/m1nx05ka205x_sqr256.jpg Foto: NU.nl/F.J.A.M. van der Helm Volgens Weeronline.nl kunnen de sneeuwbuien in combinatie met harde wind zorgen voor ontwrichting van het weg-, trein- en vliegverkeer. Meteo Consult denkt er hetzelfde over. De sneeuw en wind kunnen zorgen voor sneeuwjacht en sneeuwduinen. In een groot deel van het land zal sneeuw vallen, plaatselijk 10 tot 20 centimeter. Het begint volgens de voorspellingen al in de nacht van donderdag op vrijdag te sneeuwen, te beginnen in het westen van Nederland. :( :( :( :( :( |
Citaat:
|
Oke, ik ga NU boodschappen doen, dan kan ik fijn door de sneeuw lopen *O*
|
Ik heb afgelopen zomer van mijn tante een roze beer gehad die iets zegt als je in zijn buik drukt. En ik luister al een week intensief, maar ik kan het eerste wat hij zegt ECHT niet verstaan. Het is ongeveer dit:
'Ik ben rihjgkjrnvf iugrenj! De allermooiste woorden op de wereld: ik hooouuu van jooouuu!' En het zit me een beetje dwars dat ik het niet weet. |
Sneeuw? hier schijnt de zon!
|
Mm, straks ga ik een drinkwaterfonteintje scoren voor Arthur, ik word een beetje seniel van al het water dat steeds naast de drinkbak ligt omdat mongooltje in het water 'schept' om zo de hoogte te peilen. En ondanks al die moeite blijft-ie proesten tijdens het drinken omdat hij z'n neus in het water laat kletteren in plaats van normaal drinken :D(N)
Citaat:
|
Ik beschouw alles wat de reis van huis naar werk minder aangenaam maakt als iets negatiefs.
|
Citaat:
|
Dat ook :P
|
Nog zeven gedichten *in handen kitst*
|
Voor wie moet je al die gedichten schrijven Kat?
|
@Carn: ik kreeg al meerdere berichtjes over m'n spammail ja, maar thanks.
|
Ik wilde jullie gewoon een leuk mailtje sturen :'( :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Pfoe wat een werk!
En ik hoef verder niet langs te komen bij de huisarts *O* pas als ik koorts krijg, echt benauwd word of het na 3 weken nog niet over is moet ik een afspraak maken. En verder was ze heel lief en vroeg hoe alles ging. Ik snap eigenlijk niet waarom ik soms zo bang ben om de huisarts te bellen (buiten dat bellen op zich gewoon stom is) :bloos: :D |
Sneeuw *o*
|
Ik heb net voor wat huisgenoten nog letters gekocht en korte gedichtjes gemaakt
|
Citaat:
|
Het is gestopt :(
|
Oh -o- Hier nog niet. Misschien moet je even naar Grunn komen!
|
Even :cool:
|
Citaat:
En, mooi zo! *O* |
Citaat:
|
Er komt nog wel neerslag aan, misschien is dat nog meer sneeuw!
|
Ja *o*
|
Hier is het stralend blauw *O* wel moest ik vanochtend drie minuten krabben om 1.5 minuut in de auto te zitten. Maar ik had de auto wel nodig ivm visites.
|
Geurzakjes. Kun je die bij iets als de marskramer ofzo krijgen? Of de hema? Iemand enig idee?
|
Het sneeuwt hier nu ook niet meer, maar ach, ik heb mijn sneeuwmoment voor vandaag in ieder geval gehad! Nu tijd op de kruidnoten-sinaasappeltaart te bakken.
|
Citaat:
|
Die zitten hier niet in het dorp :(. Dat is jammer.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:05. |