![]() |
Dag sinterklaasje
Het is weer gedaan met de pret...
Sinterklaas zit weer op de stoomboot naar Spanje nadat hij ons weer heeft verwend. Dieuwertje blok gaat weer met winterslaap, tot de volgende november... De schoentjes bij de haard zullen nu niet meer gevuld worden door de zwarte pieten... Tot volgend jaar sinterklaasje! En bedankt voor alle cadeaus! ;) |
Ja, gek he, die Diewertje blok slaapt 11 maanden in het jaar. Slaap lekker weer Diewertje, tot november 2013!!
|
Geen probleem hoor, Dieuwertje slaapt als een Blok.
|
En nu de kerstman hohoho
|
Citaat:
ik wou vroeger altijd weten of sinterklaas wel ook weer veilig in Spanje terug kwam, hij had ook zoveel ongeluk op de heenweg... Ik was altijd helemaal verdrietig dat het sinterklaasjournaal weer afgelopen was... |
Ik wou vroeger altijd weten waarom die pieten het zelfde handschrift hadden als mijn stiefvader :P
|
Die ouwe met die mijter is nog niet eens het land uit of ze beginnen
alweer muziek te draaien voor die andere vent met die baard! |
Sinterklaas is de broer van de kerstman
|
Citaat:
Sinterklaas is een heilige volgens de kerk. Kerstman is een vieze dikzak die arme rendieren z'n zware kont laat trekken. Sinterklaas woont in Spanje. Kerstman woont op de Noordpool. Sinterklaas is een eindbaas want hij heeft z'n eigen feestdag. Kerstman is een klootzak omdat hij besloot om mensen bij kerst alleen maar aan cadeaus te laten denken en niet aan de geboorte van Jezus. Conclusie, ze zijn geen broers, en als het wel zo is is de ene evil en de ander niet. |
|
Citaat:
|
:P ik geef wel toe dat de kerstman moet afvallen.
|
Citaat:
en ik kreeg niet eens een cado van die oude vent met zijn paard van kerstman krijg ik teminste wel iets :D ik woon toch ook ergens anders dan me zus... |
En het is tijd voor kerst topic want sinterklaas is nu allang weg
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
x
|
Tsss... Nou ja zeg, wordt ik hier gewoon keihard gedist...
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:33. |