![]() |
Stategy games!
ik ben op zoek aan goede strategie spellen met betrekking tot oorlog.
Zouden jullie mij hierbij kunnen helpen? vroeger heb ik veel Age of Empires (1),(2), (3), Command and Conquer en Rome Total War gespeeld, maar aangezien deze games al wat ouder zijn trek dit me iets minder aan. Bij Age of Empires ben ik zowat uitgekeken, ik heb alle games hiervan zoveel gespeeld dat er weinig compititie of iets degelijks is. Wat kunnen jullie mij vertellen over de nieuwere Command and Conquer games want ik heb zo ver ik weet slechts Command and Conquer: Generals gespeeld maar die is vrij oud. Groetjes, Mr. Jerriël. ;) |
Voor zover ik weet zijn de nieuwe C&C-games ruk. Je kunt natuurlijk bijvoorbeeld Shogun 2: Total War spelen, die vind je vast wel leuk als je Rome: TW ook goed vindt, en de AI is wel een stuk verbeterd (hoewel nog steeds gebrekkig).
|
Age of Mythology is gebaseerd op age of empires.
|
Warcraft 3
|
Warcraft 3 vind ik niet echt goed strategy spel. Maar probeer eens company of heroes.dat is een ww2 strategy spel, kspeel het elke dag echt vet.
|
Je zou een upgrade kunnen maken naar echte strategy spellen zoals Civilization.
C&C moet je vermijden, in ieder geval. |
Citaat:
Rome Total War is geen echte stategy spel? Je zou de andere namen van de Total War serie kunnen proberen. Die spellen zijn niet zo duur en naar mijn mening de beste strategiegames die er zijn. |
De enige C&C die ik de moeite waard vind en vond is Dune (2000), RA2 en Tiberium sun.
Civ. Voor de rest worden er tegenwoordig maar bar weinig (goede) stragegy games uitgebracht. |
De gehele Company of Heroes Serie.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ach ik heb veel age of empires 3 online gespeeld dat is pas een uitdaging :p
Of probeer eens en maffia spel op internet BV: City of lost heaven (daar ben ik nu al 1jaar en half op aan het spelen en is echt een tof spel. :D |
Supreme Commander?
AI War? |
Alpha Centauri, het beste pc-spel ooit.
|
Je zou de C&C collection kunnen kopen. 17 games (inclusief uitbreidingen natuurlijk) voor 25 euro. Misschien nog minder als je even rondkijkt.
|
Citaat:
Master of Magic |
Jullie hebben het beiden mis. Het is Rome: Total War.:cool:
|
Company of Heroes Anthology heb ik wat gameplay van gekeken.
En Civilization ook aardig wat. Wat vinden jullie van Company of Heroes Anthology? |
Ik heb het spel zelf en staat bij mij in de top 3. het is een zeer hoge strategische spel, misschien lijkt dat niet op het begin maar als je ziet naar gevorderden kun je het verschil zien. Als je het spel wat lijkt raad ik je aan om videos van KrebsCOHO of Propagandacast te kijken. Verder wil ik je ook wel helpen ik heb al over 1700 potjes gespeeld. Als je meer wilt weten kun je het mij vragen.
|
Citaat:
|
stronghold is ook goed, de beste zijn stronghold 2 en stronghold legends. stronghold 3 heb ik nog niet geprobeert, is wel uit.
|
Civilization, Warcraft 3, StarCraft 2, Warhammer 40.000, Company of Heroes
|
Heroes of might and magic.
|
Of kijken naar wat er vernieuwd is van de oude meuk: www.kamremake.com
|
ik speel nu: Empiere / Napoleon total war, age of empires 3, war chif's+asian dinasty's+normal...
stronghold 2+cursader extreem+legends+crusader+stronghold 1 , (alles met ANNO ervoor...dit is meer koloniezeren net zoals age of empires)... hmm, dat is het wel zo ongeveer... |
oops, bijne vergeten... persoonlijk vind ik de total war series de beste...
|
Theatre of War 1 & 2 is alleen leuk als je een die hard simulatiefan bent, het speelt zich af in WW2.
Red alert 3 is leuk voor casual, zit ook een beetje tactiek in en is niet al te duur. Supreme commander 1 is iets voor je als je ergens tijd in wilt steken, zitten grootschalige gevechten in en speelt zich af in de toekomst. |
Master of Orion. Zowel één als twee.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:11. |