![]() |
Cursus Engels lezen
Hallo,
Ik zou heel graag mijn Engels op willen halen, vooral op het gebied van lezen. Heeft iemand misschien een tip voor een goede cursus, training e.d.? (Het liefst in Zuid-Holland). Alvast heel erg bedankt. |
Heb je een thuisstudie (LOI, dat soort dingen) wel eens overwogen? En kijk eens rond in de buurt bij ROC's, volksuniversiteit, enzo, vaak bieden die ook van die (avond)cursussen aan.
Wat zoek je overigens. Wil je gewoon iets beter kunnen lezen/verstaan/praten, of wil je er ook echt een papiertje van voor je CV? |
(oh, en ---> studiekeuze)
|
Hallo,
Ik zou het liefst aan een cursus deel willen nemen die geheel gericht is op het lezen. Al is het maar om tips te krijgen. De meeste cursussen die ik heb gevonden zijn best duur, waardoor ik er erg aan twijfel. Bij de Volksuniversiteit heb ik helaas niet echt gevonden wat naar mijn idee goed aan zou sluiten... Een goede tip om eens bij ROC's te gaan kijken! |
En anders even googlen op talencentrum oid. Die bieden vaak ook cursussen aan.
|
Als het alleen om lezen gaat, kun je ook Engelstalige boeken of tijdschriften kopen of lenen. Desnoods begin je met kinderboeken zoals Harry Potter.
|
Gewoon Engelstalige boeken lezen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:08. |