![]() |
Uomi op de foto met een pannensaai #1752
Gebruikersnaam Berichten
Chick Rock 77 Little Phoebe 44 Snebbeltje 40 sann 37 Pip 30 Frayne 29 Quintiano 28 Miekje* 22 kid606 21 Uomi 19 Paranoide 18 Lusi 18 Etmakas 17 Sarah 16 Noedelhap 16 fizzle-fluffy 10 Sadye 10 Stefenootje 8 Ingegerd 8 Martiño 7 Quis 3.0 6 Carn 6 Panopticon 2 Lorelei 2 Macrador 2 Tink* 2 Havock 2 Klaverhap 1 Trimm Trabb 1 Qimm 1 Turk February 1 |
:D Hij staat nog in het vorige topic.
|
Citaat:
En ik heb het sowieso best goed voor elkaar, geen tentamens meer tot maart of april (Y) Alleen maar een superleuk paper schrijven over volenti non fit inuria en moraal en en een onderzoek over polygamie in het BW de komende weken en OMNOMNOM goed leven <3 |
kid, ik zag je reactie aankomen :d
|
Citaat:
Overigens kan ze er niet zoveel meer aan doen als het er al af is en ik dan iets zeg over te kort :p Oke, nou, lekker doen dan! |
Leuke foto, Uomi (Y) Ik denk dat ik je zo wel een beetje had voorgesteld.
|
Citaat:
|
Oké, nu issie hier.
Spoiler
|
Ik weet niet wat ik verwacht had Uomi maar wel iets anders (en toch ook weer niet:D) :y Maar leuk (Y) En jay :cool:
|
Citaat:
Citaat:
|
@Sann: ik zou evengoed niks doen. Ik ben daar echt te lui/niet-gedisciplineerd voor. Maar bij nader inzien heb ik nog nooit een opleiding gedaan waar ik echt heel veel moeite voor moest doen. En net voordat verpleegkunde echt moeilijk werd, ben ik gestopt :o Dusch respect!
|
Haha, mijn moeder vraagt hoogst argwanend hoeveel mijn fysiotherapie kost en hoeveel behandelingen worden vergoed.
Mijn ouders willen een andere verzekering maar gaan dan failliet aan mijn fysio omdat mijn huidige verzekering 600 euro aan fysio dekt :D en de nieuwe kennelijk niet. |
Oei, ik moet eigenlijk gaan slapen, wel. Maar ik heb geen zin!
|
Ik dacht dat je blonder zou zijn uomi!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Toch maar naar bed, ik val om.
Weltrusten, forumvriendjes! |
Mijn pa in de plee: Goh wat ruikt het hier weer lekker!
Ik: IK HEB ER VAN DE WEEK OOK GEWOON CHLOOR IN GEPLEURD HOOR :mad: Hij: Van alleen chloor wordt ie niet schoon hoor. Ik: Duh, want verder heb ik er inderdaad niks mee gedaan :rolleyes: Sjongejonge. |
Citaat:
Ben je nog bij je ouders verzekerd? Is het in dit geval niet misschien gunstiger om een eigen verzekering af te sluiten dan? :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Spoiler
Lusi naamzoek, zeg even als je hem gezien hebt, dan haal ik hem weg. En ik haal hem sowieso weg voordat ik naar bed ga. |
Citaat:
|
Citaat:
Voor niet-chronische aandoeningen: alle behandelingen. En ik betaalde afgelopen jaar €120,57 per maand. (Zilveren Kruis, Basisverzekering Beter Af Polis, aanvullend Beter Af Plus Polis ****, en Beter Af Extra Pakket Studenten). Maar ik weet niet wat er komend jaar gaat veranderen. |
Ik dacht dat ik vandaag maar eens vroeg naar bed zou gaan. Dat is niet helemaal gelukt, maar nu vind ik ook wel mooi. Welterusten!
|
Dat betaal ik ook en ik krijg maar 10 fysiobehandelingen per jaar vergoed -O-
|
Citaat:
|
TWEE KEER UOMI TWEE KEER DOE IK :herp::herp:*op onzin rondhang* :herp: o foto is weg :ghe:
|
Nouja er wordt 120 per maand afgeschreven maar misschien is dat een deel ook dat ik al eigen risico aan het betalen ben, zou dat kunnen?
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
f5f5f5f5f5
|
Citaat:
|
Verder waardeer ik beladen pm's ook wel (Y)
|
Voor F5'ende Lusi:
Spoiler
|
:lisa::lisa::lisa: Ik ken jou.
|
Een echt UC-meisje. Tenminste, dat was jij toch?
|
Nee grapje hoor :herp:
Leuk (Y) Ik wil je meteen aan iemand koppelen :cool: Geen idee of je vrijgezel bent trouwens. |
Citaat:
|
Ik weet echt niets van mijn verzekering :D(N). Behalve dan dat het alles vergoed en als het dat niet doet dat mijn ouders het dan betalen :D(N):(. Eigenlijk is dat best triest.
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Zit je in de forumkast? :bloos:
|
Citaat:
|
Ik ben laatst voor een paar nieuwe huisgenoten uit de kast gekomen en ze hebben me echt zo hard uitgelachen :D :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
En nu ga ik écht naar bed. Truste!
|
Ik schijn ook maximale vergoeding van alternatieve geneesmiddelen te krijgen. Daar moet ik toch eens achteraan gaan, want ik slik nogal wat pillen die ik nu gewoon zelf betaal.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:48. |