![]() |
Saainematografisch verantwoord #1753
Duurt lang!
Chick Rock 77 sann 56 Frayne 39 Quintiano 35 Sarah 32 kid606 31 fizzle-fluffy 30 Stefenootje 30 Uomi 28 Lusi 20 Noedelhap 17 Martiño 14 Little Phoebe 14 Sadye 13 Trimm Trabb 11 Paranoide 10 Klaverhap 7 Quis 3.0 6 Miekje* 6 Lorelei 6 Ingegerd 6 Carn 4 Turk February 2 Pip 2 Panopticon 1 Etmakas 1 Chevy 1 Qimm 1 Macrador 1 |
amg, ik zat ook aan die tt te denken.
|
Mijn laatste traantje komt trouwens op conto van Grave of the Fireflies.
|
Ohja, daar was ik ooit aan begonnen, maar vond 'm te zielig.
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
mijn eerste en laatste filmtraantjes waren bij Dead Poets Society :bloos:
|
Citaat:
|
Ik ben ook vooral goed in labiel zijn in m'n eentje ja :o
Uice en ik hebben een aantal pogingen gedaan zodat ie me zou zien janken, maar het is nooit gelukt. Wel een beetje door omstandigheden ook, keken we bijv. net de aflevering van Over Mijn Lijk waar per ongeluk niemand dood ging enzo :D(N):o |
Citaat:
|
Noedels heeft me zien janken bij die aflevering van Barbie's Baby waar ze de baby kreeg :D(n)
|
Citaat:
|
Citaat:
En ik gebruik de luie wijvensteek, omdat ik een lui wijf ben. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb gewoon net 3uur achter elkaar geslapen. Zo moe was/ben ik dus.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja! Even een plaatje zoeken, dat is makkelijker.
Edit: http://www.breienmetplezier.nl/images/boord2.gif Zo dus :Y. Dan harmonica't hij inderdaad, ik vind dat heel fijn bij sjaals :O |
Dat is zo (Y) En ook makkelijk!
|
Haha, makkelijk. Als kind ging ik bij m'n oma weleens breien, maar dat werd nooit wat. Het kwam altijd helemaal vast te zitten. Of juist te los met lelijke gaten erin. :')
|
Ik kon vroeger ook voor geen meter breien, maar het gaat nu beter (Y)
|
Kwestie van een beetje doen en aankloten. Ik kon ook niet breien of borduren of quilten of wat dan ook van de dingen die ik nu allemaal kan.
|
ik kan niks, ik heb er ook niet echt geduld voor. Mijn moeder wilde me leren haken dat werd een ramp. samen met eern kennis daar de dochter van. Zij heel fanatiek en had het meteen door. Ik zat daar echt van uhh :lisa:. :o
|
Oh CR (Y) T is erg mooie wol inderdaad!
|
Borduren kan ik wel. Ik ben nu met een 'Go Fuck Yourself" borduursel bezig. :cool:
en vroegah maakte ik ook veel knuffels of vage poppenkleertjes zelf. Zo had ik op de middelbare school een popje aan m'n tas hangen die ik had gemaakt door een echt poppenhoofd op het lijfje van een knuffel-engeltje te zetten, en die had ik dan zwarte make-up gegeven en er een skatebroek voor gemaakt. en armwarmers. Ze heette Annemie Jostie - op z'n Frans uitgesproken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zie CR al bezig met een borduursel van 'Go Fuck Yourself' <3
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
http://25.media.tumblr.com/tumblr_ly...umd9o4_400.gif |
Kan ik via youtube leren breien? Ik moet verdorie echt leren breien. Lijkt me een heerlijke bezigheid.
|
Citaat:
|
Ja hoor. Of via websites. Ik wil het je ook best leren hoor :P als ik weer wat beter ben en in Leiden woon!
|
Citaat:
Citaat:
Ik blijf niet heen en weer rijden naar Leiden :D |
Oh ik wil het ook leren eigenlijk :o Maar dat wordt vast weer zoiets waar ik mee begin en dan na een week weer genoeg van heb. :') Remember het kleuren, het tekenen. Lijnen.
|
Malle geitenbreiers.
|
Mss is 'Stitch 'n' Bitch' iets voor jullie?
|
Ik heb het ooit van mijn moeder geleerd toen ik 9 was ofzo.
Daarna kreeg ik zin in meccano. |
Citaat:
En mensen leren het denk ik meestal van hun ouders. Ik heb het gewoon van mijn moeder geleerd, mijn huisgenoot die het kan ook. Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Breien kan je prima leren uit een boek of via yt (Y) Maar het is wel nog handiger om het van iemand te leren, dan kan je vragen stellen.
|
Ik stel een brei-/haakmeet voor (Y)
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar wel dat we na het breien/haken keihard gaan zuipen, anders gaat het te ver. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:d::d:d:d:D;:d::D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:24. |