Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   Niet klaarkomen door penetratie (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1870972)

meknow 14-12-2012 10:55

Niet klaarkomen door penetratie

Hee allemaal,

Ik ben een jongen van 19 en heb al wel een paar keer seks gehad en elk van deze keren kwam ik niet klaar bij penetratie. Vaak maak ik het af door mezelf af te trekken, of dat gebeurd dan door het meisje waar ik mee ben, maar het is ook wel eens voorgekomen dat zij (omdat het haar eerste keer was) het genoeg geweest vond (wel op een lieve manier hoor) maar dan zit ik dus nog met een stijve..

Het voordeel is natuurlijk wel dat ik lang door kan gaan en dus nooit een ''quick draw'' ben maar vind het best kut dat ik niet zo klaar kan komen.

Ik denk dat het ligt aan m'n ietwat strakke voorhuid, waardoor er weinig beweging meer in zit als ie eenmaal over m'n eikel is geschoven. Ik hoop eigenlijk dat ergens binnenkort me toompje scheurt want dat zou het waarschijnlijk wat soepeler maken, maar gebeurt dit vaak bij mannen?
Of is er een andere manier om m'n voorhuid losser te krijgen?

Op dit moment is het namelijk zo dat wanneer ik mezelf gewoon zit af te trekken, het een lekkerder gevoel is dan wanneer ik seks heb.
Ik ben er ook best onzeker over dat ik niet gewoon klaar kan komen tijdens seks met een meisje..

bloodyb 14-12-2012 11:04

Wachten tot je toompje of je voorhuid scheurt lijkt me ook niet zo'n feest. Ga eens naar je huisarts en vraag om Dermovate. Dat is een steroidencreme die je op je voorhuid smeert. Daar zou hij wat soepeler van kunnen worden. Als dat niet helpt zou je evt. een (gedeeltelijke) besnijdenis kunnen overwegen. Maar doet het geen pijn als je een stijve hebt en je voorhuid achter je eikel zit?

meknow 14-12-2012 11:20

Het doet niet echt pijn, maar het is ook niet bepaald een lekker gevoel. Ik zit er zegmaar net tussen in dat het kan tot wanneer een besnijdenis nodig is, uit het onderzoek dat ik zelf heb gedaan..

Het frustrerende is gewoon dat wanneer ik mezelf aftrek, ik heerlijk klaarkom zonder me voorhuid over me eikel te halen, maar dit is helaas niet meer mogelijk met seks of om uberhaupt een condoom om te doen..

bloodyb 14-12-2012 12:53

Als je denkt dat het komt door een te kort toompje kan je dat laten insnijden. Volgens mij kan dat zo door je huisarts worden gedaan.

Reverend 14-12-2012 13:32

Ik zie eerlijkgezegd niet hoe het aan de voorhuid kan liggen. Of hij nou wel of niet eroverheen zit, als je een chick balt moet dat ruim lekker genoeg voelen om klaar te komen.

Gebruik je ook een condoom of niet?

meknow 14-12-2012 14:37

Een keer niet gedaan, en toen gelijk een soa er aan over gehouden. Gelukkig wel de makkelijk geneesbare chlamydia, maar gebruik nu dus altijd condoom.

En ook deze keer kwam ik niet klaar met alleen maar penetratie, maar dat had misschien ook te maken met dat ik wat drankjes op had dus dan gaat het sowieso wat moeilijker he.

Reverend 14-12-2012 15:00

Citaat:

meknow schreef: (Bericht 32940903)
Een keer niet gedaan, en toen gelijk een soa er aan over gehouden. Gelukkig wel de makkelijk geneesbare chlamydia, maar gebruik nu dus altijd condoom.

Dat is vervelend, maar geen reden om nooit meer een condoom te gebruiken. Als je allebei netjes een soa test doet kan je dat ding wegdoen en de kwaliteit van seks gaat met 1500% vooruit. Zeker in jouw geval ga je dat verschil merken en ik vermoed dan ook dat het jouw probleem in ieder geval deels oplost.

Als dat nou goed gaat en je hebt wat meer die zekerheid in je pielemans zal het met condoom ook beter gaan, denk ik.
Citaat:

En ook deze keer kwam ik niet klaar met alleen maar penetratie, maar dat had misschien ook te maken met dat ik wat drankjes op had dus dan gaat het sowieso wat moeilijker he.
Als het je per definitie al niet lukt lijkt het me niet dat die drankjes de overhand hadden.

Ik zeg niet dat je nu altijd maar zonder condoom moet neuken, maar het maakt voor mij persoonlijk nogal een verschil of er een zieldodend stuk rubber tussen zit of niet.

fizzle-fluffy 14-12-2012 15:19

Een voorhuid die strak om de eikel zit kan zeker wel een klaarkom-probleem veroorzaken. Ben je al eens naar de huisarts geweest?

Patataap 14-12-2012 17:13

Geloof me, je hoopt echt niet dat je toompje scheurt.. :')

meknow 15-12-2012 20:51

Nee, ben nog nooit naar de huisarts geweest. Misschien wel verstandig om maar een keer te gaan doen..

108934RS 16-12-2012 11:02

Citaat:

meknow schreef: (Bericht 32940548)
...Ik denk dat het ligt aan m'n ietwat strakke voorhuid, waardoor er weinig beweging meer in zit als ie eenmaal over m'n eikel is geschoven...

bedoel je dat je voorhuid klem zit achter je eikel?

108934RS 16-12-2012 11:05

Citaat:

Reverend schreef: (Bericht 32940936)
Dat is vervelend, maar geen reden om nooit meer een condoom te gebruiken. Als je allebei netjes een soa test doet kan je dat ding wegdoen en de kwaliteit van seks gaat met 1500% vooruit. Zeker in jouw geval ga je dat verschil merken en ik vermoed dan ook dat het jouw probleem in ieder geval deels oplost.

Als dat nou goed gaat en je hebt wat meer die zekerheid in je pielemans zal het met condoom ook beter gaan, denk ik.

Als het je per definitie al niet lukt lijkt het me niet dat die drankjes de overhand hadden.

Ik zeg niet dat je nu altijd maar zonder condoom moet neuken, maar het maakt voor mij persoonlijk nogal een verschil of er een zieldodend stuk rubber tussen zit of niet.

je luistert ook echt niet het he
ziet alleen maar wat je wil zien

Em. 16-12-2012 11:39

Citaat:

108934RS schreef: (Bericht 32943253)

Volgens mij geeft Reverend nog best bruikbaar advies. Een condoom gebruiken tegen SOA's is verstandig, maar onnodig als jullie allebei geen SOA's hebben (omdat je bijvoorbeeld een SOA-test gedaan hebt of nog nooit iets ondernomen hebt waar je SOA's aan kunt overhouden). Al is een condoom ook wel handig i.v.m. het voorkomen van zwangerschap, ook al slikt het meisje de pil (want die is nooit 100% veilig, dus een condoom erbij is altijd veiliger).

Maar daarnaast: ga naar de huisarts. Die kan de situatie het best beoordelen en bedenken hoe die op te lossen.

Reverend 16-12-2012 13:02

Citaat:

108934RS schreef: (Bericht 32943253)

que? Wie ben jij? En waarom praat je tegen mij als jouw enige bijdrage een retorische vraag was.

fotj_undercover 27-12-2012 01:06

Ik heb ook ergens gelezen dat dat ook kan doordat je jezelf tijdens het masturberen te stevig vastpakt, waardoor een vagina niet strak genoeg aanvoelt zeg maar. Misschien moet je vanaf nu je penis wat losser vasthouden tijdens het masturberen zodat je daar aan kunt wennen?

Dr. Durrr 27-12-2012 03:25

Een gescheurd toompje moet je inderdaad niet op hopen. Beter ga je even langs de dokter/een expert. Lijkt me ook vrij gênant als je met een leuke dame bent en hij scheurt. Schijnt vrij bloederig te zijn.

mathfreak 27-12-2012 11:49

Citaat:

Dr. Durrr schreef: (Bericht 32959658)
Een gescheurd toompje moet je inderdaad niet op hopen. Schijnt vrij bloederig te zijn.

Ik heb het zelf 5 jaar geleden een keer gehad, en het is inderdaad vrij bloederig. Het viel me achteraf nog mee om de bloedvlekken na 1 keer wassen uit mijn broek en onderbroek te kunnen krijgen.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:09.