![]() |
How to get noticed??
Hallo
ik ben siphra en 15 jaar. Op school ben ik verliefd op iemand, alleen ken ik hem niet echt. Ik weet dat het dan een beetje raar is dat ik hem leuk vind, maar het is echt waar. Toen ik hem voor het eerst zag vond hem er heel leuk uitzien en m'm vriendin ook, dus wij gingen hem samen zeg maar ''stalken''. Niet heel erg hoor, gewoon een beetje uitzoeken in welke klas hij zit enzo. Nu is het 2 maanden later maar we doen er zeg maar niks meer mee. Alleen vind ik hem, zoals ik al heb gezegd, echt heel leuk en ik weet niet hoe ik contact met hem kan opnemen. Het is ook een beetje raar als ik op hem af ga stappen en gewoon met hem ga praten... Weten jullie mischien een goede manier om contact met hem te krijgen?? alvast bedankt! PS: Ik heb al geprobeert om tegen hem aan te botsen en dat het dan per ongeluk gaat, en dat was niet echt een succes...:ghe::bloos: |
Stap of hem af en praat gewoon met em. Dat is een stuk minder raar dan tegen hem aanbotsen.
|
Nee hoor, het is helemaal niet raar om op hem af te stappen en met hem te gaan praten ;) jij wil toch ook dat dat is wat hij bij jou doet?
|
op hem opbotsen heeft denk ik niet veel zin. Je kunt het beste gewoon op hem afstappen een een praatje beginnen.
|
Probeer eerst anders eens bijvoorbeeld een gesprek te beginnen op facebook? Of als je daar nog geen vrienden met hem bent, toe te voegen?
|
Kijk of je vrienden hebt die vrienden zijn met zijn vrienden :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:28. |