![]() |
24 Kitchsaain #1756
:herp:
|
Gebruikersnaam Berichten
Stefenootje 63 Chick Rock 54 Quintiano 52 kid606 44 Little Phoebe 42 Sarah 35 Miekje* 31 fizzle-fluffy 25 Noedelhap 24 Martiño 23 sann 22 Etmakas 18 Sadye 13 Pip 12 Quis 3.0 6 Frayne 5 Paranoide 5 indigo 5 Trimm Trabb 5 Havock 4 Uomi 3 Panopticon 3 Lorelei 2 Klaverhap 2 Schrödinger 1 Qimm 1 Lusi 1 |
Deze was eerst.
|
Ik ga maar eens koken, honger als een motherfucking paard!
|
|
Mijn eten was lekker
|
Martin: ik laat ook liever dingen in dingen stoppen dan dat ik ze erlangs laat glijden hoor! :bloos:
|
Wat zal ik nu gaan doen?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
ach beetje erlang glijden (Y)
|
IK WEET NIET EENS WAAR HET OVER GAAT, HOU JE MOND SANN. :d
|
Absinthe gaat proberen of ze zaterdag ook mee kan Quis en Lorelei *O* ze wil nog wel een keer naar alles is familie :cool:(Y)
|
Ik ook niet :D
|
Over scharen.
|
Hoe kun je bij scharen nou weer iets ergens in stoppen?
|
Niet dus, en Martin zag er dientengevolge de lol niet van in.
|
:d Juist niet fizzle, dat is het punt.
|
Mooi woord hè.
|
:D :D
|
|
Blegh wat een vies ding, ik had best een mooiere uit kunnen zoeken.
|
Theodoor en ik zijn vrij slecht in het boeken van vakanties. We zijn het nu pas echt aan het doen en het lijkt niet meer mogelijk om op 1-5 januari een hotel waar dan ook in Griekenland te boeken voor onder de 1000 per persoon. Vreemd genoeg kan 29 december of 4 januari wel.
|
Citaat:
Ik bedoel, eh...wat? |
Dus...... wat nu? We willen wel ergens naar toe want daarna hebben we tot oktober geen gelijktijdige vakanties meer.
|
of misschien kan ik fixen dat ik toch een week vakantie heb als Theodoor vakantie heeft (1 tot 25 februari, daarna loopt hij stage), op zich heb ik het recht om zelf te bepalen wanneer ik vakantie heb (al is dat wat onhandig met mijn opleiding enzo, en het is wat kort dag)
|
Huh, waar kijk je dan voor hotels? In Griekenland en buiten het hoogseizoen lijkt 't me heel raar dat je zoveel geld kwijt bent.
|
Citaat:
En we kijken gewoon op websites van alle reisbureaus. De meesten zeggen alleen 'nope' en Oad zegt dan nog 'hmm waarom ga je niet gewoon van 4 januari tot 8 januari?' maar Oad weet niet dat ik 7 januari weer moet werken. Ik weet niet of er wel iets beschikbaar is voor meer dan 1000 euro, daar kijk ik niet naar. |
Als ik naar een huisarts wil die niet mijn eigen huisarts is, kan dat dan? Kost het me verder nog iets ofzo?
|
Citaat:
Ja tegen elkaar aankomen zit er niet in met zo'n slurf inderdaad. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Er is nog een hotel in Madrid (nee, dat ligt niet in Griekenland) waar ze plek hebben de eerste dagen van januari!
|
@Uomi. Met hotelgasten lukt het meestal wel, maar die moeten dan wel gelijk betalen.
|
Citaat:
Maar volgens vliegtickets.nl zijn losse vliegtickets voor die periode minimaal 700 euro pp, en dat is met 2 x overstappen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
hotels, |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mijn moeder heeft net op eigen houtje Charlie the Unicorn ontdekt. Ze moest eerst heel hard lachen, en bij het einde zei ze: "Wat gemeen! Z'n nier weggenomen! Nou ja, zo word je dus gelokt. In het echte leven gebeurt dat ook."
|
Heeft iemand nog behoefte aan een tas vol Disney-videobanden? Anders gooien we ze weg en dat vind ik zo zonde -O-
|
de schiphol reisplanner wil me wel zeggen hoe ik van athene naar amsterdam kom, maar niet de andere kant op :confused:
|
Zit Lion King 3 er ook bij?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:57. |