![]() |
Biologie voor jou thema 3 Erfelijkheid
Ik heb morgen een proefwerk van biologie. Dit gaat over thema 3:erfelijkheid. Heeft iemand hier antwoorden van? Ik zit op 4vwo.
|
Als je goed leert heb je geen antwoorden nodig ;)
|
Titel van dit subforum "Huiswerkvragen: Exacte vakken"
Ik denk niet dat dit enigszins te maken heeft met HW... Misschien kan je vanavond bij de docent langsgaan met een kratje pils. |
Bij een docent langsgaan met een kratje pils is misschien niet het beste plan.
Ik kwam laatst wel een hele lading goede video's tegen over dit onderwerp. Deze waren door de docent alleen onduidelijk geindexeerd op zijn youtube-kanaal (typisch: Beste uitlegvideo's die ik ken voor biologie, maar pas als je ze gekeken hebt weet je waar ze over gaan. Zat geen enkele omschrijving bij). Ik heb ze dus allemaal gekeken, en op www.free-academy.nl geplaatst onder Biologie. Nu misschien te laat, maar mogelijk heb je er iets aan als je een toets over het volgende hoofdstuk krijgt. ps. De meeste docenten maken hun toetsen zelf, en hebben dan nog 2 of 3 versies. Resultaat: Over erfelijkheid zijn er waarschijnlijk duizenden toetsen in Nederland. Mocht iemand de antwoorden hebben, dan is de kans klein dat het dezelfde toets is als die jij morgen zou krijgen... |
Want biologie docenten houden niet van pils?
Dat is raar, want het maken ervan is nog wel zo'n mooi biologisch proces. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:37. |