![]() |
Ken jij de burgesaaister? #1757
Citaat:
(Wil iemand trouwens de postlijst posten? Ik ben op een tablet, en het lukt niet.) |
Volgens mij heet de burgemeester van Leiden Lenferink. Maar geen idee hoe de beste man (of vrouw :D:D) eruit ziet.
|
Ik vind je titel niet zo goed :bloos: dat is gewoon ergens random het woord saai tussenplempen.
Verder is 'mijn' burgemeester van Aartsen en die kent iedereen. |
Gerard Ekdom :hartje:
|
oh ja stefanie d'r jaarlijks terugkerende obessie is weer begonnen :D
|
Citaat:
|
althans, zij praat altijd het meest daarover.
|
Vijf jaar geleden zag gerard ekdom er uit als minstens veertig, maar nu lijkt hij eerder vijfendertig. Misschien is hij stiekem Benjamin Button
|
Citaat:
Mijn zusje heeft als klein larfje haar handtekening op het gips van d'r gebroken arm laten zetten door de burgemeester van rijswijk :cool::cool: die burgemeester is trouwens de moeke van dj 100% isis. |
Nooo :'( ik doe iets ineens helemaal verkeerd bij mijn borduursel, terwijl ik bijna klaar was. En nu helemaal uithalen en en en :(
|
Citaat:
|
Nee, het zijn maar een paar steken. maar als je dan zo bijna klaar bent is het een beetje zuur :bloos: maar het is op zich al bijna klaar hoor. Nog een paar minuten.
|
ik heb zo'n mal ritme, voel met net paranoide. slaaptijd!
|
Citaat:
En hoezo koop je voor een eerste keer Action zo weinig spullen? Ik verwachtte dat je met een shitload aan prullaria zou thuiskomen, zoals boeddha-beeldjes en met gouden steentjes ingelegde tuinkabouters! |
Boeddhabeeltjes horen echt bij de action & onnodige rommel kopen :lisa:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Ik heb een heel kitscherig Boeddhabeeldje :o
|
Ik heb alleen boeddhabeeldjes die ook 'echt' uit Azië komen (maar daar waarschijnlijk wel uit een ordinair souvenirwinkeltje komen)
|
Ik heb een jade boeddhabeeldje van 2 cm uit china van mijn ouders gekregen en een houten boeddhabeeldje als afscheid van een collega dat wel gewoon bij een toko ofzo gekocht zal zijn maar op zich dus waarschijnlijk ook made in china
|
Citaat:
|
Echt enschede weer om ze geen cm ruimte te geven he :D
|
Maar boeddhabeeldjes koop je natuurlijk nooit voor jezelf :nono:
|
Ik heb hem dan ook gekregen :o
|
Ik wil dit:
|
Ik snap niet dat ze in Enschede op dat kleine pleintje staan :o in mijn hoofd is dat net een partytent groot.
|
Citaat:
Ik moet scheikunde leren *mezelf trap onder reet geef* |
Morgen naar de kapper, haren mss bruin verven en laagjes knippen.
|
Citaat:
|
Jij woont toch in Enschede Sarah? Ga je nog naar het Glazen Huis?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en dan studeren en weer doorgaan tot morgenmiddag en dan weer slapen. |
Ik merkte trouwens dat ik inmiddels gewend ben aan mijn verragde toetsenbord, want ik ging vanochtend achter de computer @ de uni zitten en ik typte steeds ctrl+v ipv 'e'.
Ik typ nu ook best snel eigenlijk. Dat essay typen vannacht ging (qua typwerk iig) ook sneller dan verwacht. |
ik heb een idee hoe die heet, maar ik heb hem wel vaker zien rondlopen.
|
Ik ontdek net de 'Royal Flush' en ik ga helemaal stuk :D:D:D (NSFW)
Spoiler
|
Er was een smsje in beeld:
"hou van jou lieffie !!!!!! 24 oktober 2009" En mijn eerste gedachte was goh, dat zo'n smsje ruim drie jaar later pas aankomt |
Citaat:
Dan nog liever een San Diego thank you. :D |
Citaat:
|
Het imago van Enschede wordt weer hoog gehouden!
|
Hebben twee bovenstaande posts met elkaar te maken? :lisa:
|
Nee, dat ging over Glanerbrug.
|
Mijn post had te maken met medium Anita!
|
Godsamme, ik kijk Gênante Lijven en het is een special over transgenders. Eén vrouw laat haar gezicht vrouwelijker maken en die operatie ziet er wel zo naar uit. Stukken schedel die afgehakt worden, en een stuk wordt uit de kin gehaald om de kaken naar elkaar toe te trekken. Pfoei *ril*
|
Oh, ew. :s
Ik kijk naar het glazen huis dingie. Raar, want vorig jaar was het hier en de tijd is erg snel voorbij gegaan. en er was net een typische mannelijke student in beeld en ik blijf me erover verbazen dat intelligente jongens denken dat die look ok is. Lelijk overhemd over een lelijke broek, bierpensje en vettig halflang haar. en zo'n walgelijk kutaccent, waar ze ook vandaan komen. |
Citaat:
En die studenten ja, jezus :d Ik begrijp er ook echt niks van. |
Huh wtf, Gerard Ekdom ziet er ECHT veel jonger uit :d
|
Citaat:
Hehehe, ik kijk nu trouwens ff 'dagelijkse kost' met Jeroentje en hij had 't over een madame met 'Sjieke tieten'. :D In Vlaanderen zijn zelfs de kookprogramma's leuker! |
Citaat:
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:19. |