![]() |
Geld verdienen met eigen website
Hey mensen, ik zou graag op 'n bepaalt manier geld willen verdienen via een eigen site, ik kan er een maken en heb daar verstand van plus ik hou er wel van om dat te doen, het probleem is dat ik niks heb om te verkopen maar ik wil het omdat ik welleens heb gelezen dat je ook geld kan verdienen zonder dat je zelf spullen verkoop via andere en reclame etc. ik heb het niet over grote bedragen geld trouwens maar gewoon redelijk. welke site zou me erg erbij kunnen helpen? wat voor site zou ik kunnen maken? hebben enige jullie tips?
|
Je moet eerst zorgen dat je site over wat voor onderwerp dan ook succesvol is, eerder gaat geen adverteerder interesse tonen. Qua onderwerp zou ik iets kiezen waar je bijvoorbeeld veel over weet (en dan bedoel ik écht veel over weet zodat je jezelf ook daadwerkelijk kunt onderscheiden) en daar uitgebreide informatie over kunt geven.
|
Als je niks te verkopen hebt, dan maak je bijvoorbeeld iets wat grote groepen nodig hebben. Bijvoorbeeld een leuk webbased platform en verkoop je licenties (lees toegang) er voor.
|
Citaat:
|
"ik kan er een maken en heb daar verstand van"
Blijkbaar dus niet. |
Ik zou zeggen, schrijf je site over hoe je een eigen website maakt en over servers (ik neem aan dat als je zegt dat je veel verstand hebt van websites maken dat je dan ook wel verstand hebt van servers zoals debian, centos etc.
Maak dan allerlei handige copyright code snippets die dan mensen voor een paar euro kunnen kopen dmv donaties. |
Gewoon reclame op je website zetten, zorgen dat mensen daar op klikken en tadaa gratis geld.
|
hoi,
kijk eens bij tradetraker , die geeft je de mogelijkheid avertenties (banners ) op je site te plaatsen en daarmee geld te verdienen. p.s. verwacht idd geen torenhoge inkomsten, meestal maar een paar cent per klik |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:17. |