![]() |
Facebook probleem
Hallo een tijdje geleden had ik een keer een keer een nep facebook account gemaakt.
Nou wou ik pas een facebook voor mezelf aanmaken maar er stond emailadres uitgeschakeld. Mijn vraag is. Wordt dit emailadres na een tijdje verwijderd en het account ook zodat ik een echt account op dat emailadres kan maken? Gr |
verwijder je fake facebook account gewoon. Dan kan het vast wel weer. of maak even een ander email adres aan.
|
Hoi
Facebook account verwijderen gaat niet wat het account en emailadres is uitgeschakeld |
Ik gebruik geen Facebook en ik kan het iedereen aanraden; het maakt meer kapot dan je lief is.
Maar, even technisch; kun je niet gewoon bij (je fake) Facebook inloggen en je e-mail adres wijzigen/inschakelen? Zoek je oude mails nog eens door, er staat vast nog wel een wachtwoord. |
Nee dat gaat niet want ik kan er niet op inloggen
|
Citaat:
|
Als je je account verwijdert, dan is het bij Facebook de regel dat je account na veertien dagen gewist word, mits je je binnen die veertien dagen een keer aanmeld.
|
weet ik maar omdat het een nep account is is die uitgeschakeld en dus niet verwijderd.
en mijn emailadres is dus ook niet verwijderd dus kan ook geen nieuw account aanmaken. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:03. |