![]() |
Jongens met meidentrekjes?
Hi allemaal!
Ik ben benieuwd naar trekjes van jongens die door de meeste mensen als vrouwelijk gezien worden. Kijk je bijvoorbeeld naar Gossip Girl of sta je langer voor de spiegel als je vriendin? Post het hier! Ik zal wel beginnen: Een vriend van me kijkt af en toe naar Gossip Girl en hij vindt het nog leuk ook. Een andere jongen mist geen enkele aflevering van Grey's Anatomy. Een vriend van mijn vriend die gaat de deur niet uit totdat zijn haar helemaal perfect zit. |
Ik vind koken leuk.
|
Citaat:
Ik ken niet veel mannen met trekjes die als vrouwelijk gezien worden, wel wat meer vrouwen met trekjes die als mannelijk gezien worden. Mij boeit het ook niet zo. |
Nee ik heb die trekjes niet. Hou niet van koken, huishoudelijk doen, kijk niet naar huisvrouwen programma's en ik doe minder dan 5 minuten over me haar komt ook omdat mijn haar kort is.
|
Citaat:
|
Nou ja, het 'kokkerellen' wordt wel gezien als iets voor vrouwen. Dus als je je daarmee bezighoudt, dan valt dat inderdaad onder een vrouwelijk trekje.
Haute cuisine en dat soort dingen wordt meer beoefend door mannelijke chefkoks, dus als dat je ambitie is, dan is dat al niet meer zo'n vrouwelijk trekje. Niet dat het mij boeit overigens, mensen denken toch wat ze willen. Iedereen moet fijn doen wat hij/zij leuk vindt, of dat nu als typisch vrouwelijk of mannelijk wordt gezien. |
Ik heb mooier haar dan de meeste vrouwen, maar dat komt misschien meer doordat de meeste vrouwen hun haar zo verkrachten. Verder kook ik meestal, maar dat is vooral omdat mijn vriendin niet van koken houdt.
|
Citaat:
|
Gooische vrouwen, britse romcoms en mooie mannen. (y)
En dat terwijl ik hetero ben ;) |
Waarom nou weer eigenlijk 'vrouwelijke trekjes'. Je moet toch gewoon doen wat je leuk vindt en maakt het wat uit of meer vrouwen of meer mannen dat doen? Wat mij betreft niet.
|
Mijn vriend kookt meestal, maar dat is mijn omgeving echt een mannentrekje, of het is een vrouwentrekje dat de dames niet willen koken. Verder is hij in mijn ogen op en top man, ik kan dus ook niet echt vrouwentrekjes bedenken. Ik denk dat ik ook niet zo goed weet wat vrouwentrekjes zijn. Verzorging belangrijk vinden, mooie mensen kijken of bepaalde series leuk vinden vind ik niet bepaald vrouwelijk of mannelijk.
|
Ik ben supergek op kleding en design, let 's morgens veel op mijn haar en verzorg mezelf imo erg goed.
Verder is er niks vrouwelijks, behalve een extreme voorliefde voor chocola. |
ik heb ook graag dat ik er verzorgd uit zie is dat dan vrouwlijk?
|
Citaat:
|
Een vriend van me houdt graag van zijn haren stijlen en gaat gewoon mee naar films voor meisjes, leest meisjes boeken. Gaat ook mee winkelen.
|
Citaat:
|
Meisjes hebben gewoon veel homotrekjes.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:51. |