![]() |
Spelling en Saainterpunctie #1758
*O*
Sarah 56 sann 46 Frayne 43 Chick Rock 36 Uomi 26 -Winter- 24 Little Phoebe 24 kid606 24 Pip 22 Quintiano 22 Stefenootje 22 Miekje* 21 Trimm Trabb 21 bloodyb 20 Klaverhap 17 Martiño 16 indigo 12 Etmakas 12 Ingegerd 8 Sadye 7 Lusi 6 Noedelhap 4 takeiteasy 3 Paranoide 3 umberto 2 Panopticon 2 Turk February 1 Carn 1 |
Welteruste!
|
Er zit geen saai in de titel!
|
Slaap hard!
|
Zooooo, echt he?!
|
Citaat:
|
Heil Dikke von Dahlen!
|
Citaat:
|
Truste.
|
Ja, dat krijg je als er weer zo'n discussie ergens over oplaait!
En naar. Ik heb per ongeluk een dennentakje niet helemaal goed geborduurd. Nu zit hij te laag achter het oor van mijn teddybeer. Zal ik het uithalen en overnieuw doen? Ik heb daar eigenlijk geen zin in en het zit de rest niet echt in de weg. Alleen is het dan scheef en omg daar gaat de symmetrie enzo. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind deze leuker, WAT JULLIE?
|
Goeie titel, deze :y
|
Citaat:
|
Goede titel is goed.
Ik denk dat ik het laat. Ik maak hem toch pas morgen af denk ik, als ik het dan superlelijk vind kan ik het altijd nog uithalen. |
(y)(y)
|
Prima titel.
Het boek is uit en mijn wekker gaat over 6 uur, dus het is tijd om te gaan slapen. Weltrusten, iedereen! |
Volgens mij is het trouwens best lang geleden dat ik ergens bovenaan in een saailijstje stond :o Vakantie hè :p
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Truste Miekje. En Stef.
|
zeker speciaal voor mij -.-
|
Zouden ze wifi in het ziekenhuis hebben?
|
Oh en Scream & Shout van Will.I.Am feat. Britney Spears vind ik echt een vet nummer :o
|
Citaat:
|
Ik sta al een paar weken vrij bovenaan weer :D:D Dat zal nog wel even zo blijven. Zoveel tijd om te doden, zo weinig dingen te doen. :'(
|
Citaat:
Ik vermaak me nog heel de nacht met Serious Request en muziek *O* |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Elke keer dat ik dat hoor word ik een beetje agressief van de slechtheid. Lyricsschrijven 1.01 :bob::bob::bob::bob::bob::bob::bob::bob::bob::bob::bob::bob::bob::bob: :bob::bob::bob: |
Citaat:
|
Citaat:
|
En volgens mij heb ik nog nooit bovenaan gestaan. Ik sta altijd een beetje in't midden. Zelfs al heb ik geen kut te doen.
Mss omdat de meeste mensen altijd slapen als ik wakker ben. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Om het nog erger te maken, ik schaam me immers nergens voor, ik vind het lied met de hoogliteraire titel 'krokobil' van Yellow Claw Ft. Sjaak & Mr. Polska ook wel goed te doen (y)
Maar ik luister ook Bach enzo hoor :o |
Citaat:
|
gemeen :(
|
Citaat:
|
Citaat:
Oh je hebt wel gelijk :D |
It's Britney bitch, en dan lekker LOESOE *O**O*
|
Citaat:
:( Maar als ik weer in Leiden zit wordt dat vast minder erg, want ik mis nu gewoon al mijn vriendinnen en mijn huisgenoten en uiteraard mijn vriendje gewoon ontzettend erg. |
Citaat:
|
Ik vind will.i.am ook heel erg :') qua naam.
|
Citaat:
En Bach (y) Maar ook Abba (y) Het allerergste nummer dat ik leuk vind is eh. Miss that pussy (ik weet niet eens of het wel zo heet en van wie het is). |
Citaat:
|
Citaat:
|
oh ja Dedication to my ex :cool:
|
Citaat:
Maar, Bach was een voorbeeld, ik luister niet zo veel Bach. Ik luister meer Chopin en Grieg. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:35. |