![]() |
help ik ben verliefd!
hoi allemaal,
ik ben verliefd maar ik weet niet wat ik moet doen. hoe moet ik er achter komen dat die jongen mij ook leuk vind? geef me tips plies!!! xxxx loveyou123 |
Hallo
ik snap dat het moeilijk is, ik durf niet eens op de jongen af te stappen waar ik verlieft op ben. Maar wat ik meestal doe is hem aankijken, als hij ergens in je richting opkijkt. Meestal ziet hij dan dat naar hem kijkt en glimlacht hij wel en kan je zelf ook naar hem glimlachen, maar dat is dan ook het enige wat ik je mee kan geven, Sorry.. xx Siphra Suc6!! |
Je zou hem rooksignalen kunnen sturen, maar gezien hij die waarschijnlijk niet begrijpt zou je eens kunnen proberen om verbaal met hem te communiceren.
|
dankje maar dat van siphra heb ik al gedaan 2 weken! miss andere tips??
|
Kun je niet iets meer uitleggen/zeggen van die jongen waar je verliefd op bent?
s het bv: tijdens werk ofzo dat je hem ziet,of op school of whatever.. Give me more information about it! :) |
ja wat moet ik zeggen... hij is lief, lang blond en doet 4 mavo daarna wil hij havo gaan doen. ik zie hem meestal op school buiten school eigenlijk niet hij woont vlak bij mij in de buurt (ik weet alleen niet welk nummer). hij is verlegen net zoals ik, en verder weet ik niet wat voor info ik je moet geven. zeg het maar als je meer info nodig hebt.
I Need HELP! xxxx wanhopig! |
Vragen of hij je leuk vind is ook een oplossing?
|
neee want ik ben ook verlegen... als hij nee zegt faal ik!
|
Verlegenheid is een keuze. Verder moet hij op een gegeven moment toch wel ja of nee zeggen.
|
Vragen wat hij van jou vind misschien
|
zou dat niet falend zijn???
|
Nee, dat is dapper. Het zou falend zijn om de hele tijd niets te doen.
|
Citaat:
of je vraagt het als grapje 'ik ben heel lief altijd he :P ' (voorbeeld) |
jaaa dankje! ik zal het proberen! ik laat het jullie weten!
|
Citaat:
|
Succes (Y) Eerste keer zoiets doen is altijd eng, maar als je het een keer gedaan hebt zal je zien dat het eigenlijk allemaal wel meevalt.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
je zei net op het tietneuken topic dat je een vriend had.. x)
trololol |
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat een stom woord om te gebruiken in deze situatie: falen.
Duh. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:39. |