![]() |
Tweehonderdeenendertig euro en zesensaaintig cent #1759
:o
|
Oh wauw eerste :cool:
|
Trutje :D
|
sann 98
Uomi 73 Frayne 63 Stefenootje 51 Little Phoebe 44 Sadye 21 kid606 20 Sarah 15 Lorelei 13 Trimm Trabb 12 Chick Rock 12 -Winter- 11 bloodyb 10 Martiño 9 Klaverhap 9 Pierrot 9 Noedelhap 7 Quintiano 6 Pip 6 Miekje* 4 Etmakas 3 Ingegerd 1 Paranoide 1 Havock 1 indigo 1 Qimm 1 Oeps :o |
Ja, jeetje, zoveel postte ik toch niet?
|
Dit zal lorelei helpen verdringen ja :D
|
Van je vriendinnen moet je het hebben :bob: :p
|
:D:D
Ik wil vanavond ook nog 1000 woordjes :bloos: 2200/4000 |
Ik wil ook nog 1000 woordjes :bloos:
|
Citaat:
Citaat:
|
We kunnen wel woordjes uitwisselen! :o
|
Nu ligt het ook aan jullie (Y)
|
Koolstofmonooxideslachtoffers op het journaal :( Vorig jaar overleed een meisje bij ons op school aan koolstofmonooxidevergiftiging. Dat was best heftig.
|
Mijn duizend woorden moeten niet heel moeilijk te halen zijn trouwens, het is hoofdstuk 1, klad en niet bijzonder moeilijk (Y) Hoofdstuk 1 that is.
|
Citaat:
|
Citaat:
Als ik gewoon kwalitatief paar mensen interviewen had gedaan was het aantal woorden veel makkelijker geweest om te halen :mad: |
Ik vond mijn kerstpakket een beetje gaar, maar bij nader inzien zit ie vol met uitstekend studievoedsel (Y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb vandaag mijn derde kerstpakket gekregen :o
|
Beetje laat eh om je te interviewen, dat te transcriberen en dat vervolgens met een CAQDAS programma te analyseren :O
|
Jaaa, ik ga jullie binnenkort aan participanten gebruiken als jullie willen. Zaterdag even dat onderzoekje in elkaar zetten. En dan hoop ik dat iedereen mee wil doen. Om me te troosten en zo. :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
:bloos: Hij facebookchat met me :bloos::bloos: Nu alleen even proberen geen stomme dingen te zeggen :o
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Ik wil ook facebookchatten :mad::bloos:
|
goeieavond.*O*
morgen zie ik hem weer. *O**O* |
Nee, je mag niet.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik wilde dat de vakantie niet zo lang was! :bloos: |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Spoiler
Awww, verliefde mensen zijn zo leuk! |
Spoiler
Vooral die laatste zin. :o |
Citaat:
|
:D behalve dat ik dan over een paar weken zit zoals jij nu en dat lijkt me extreem arelaxed :D:D:D:D:D
|
Uomi, ik vind je leuk zo :D
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Draak, dat kan ik dan toch ook niet uitleggen :D |
Maar kid had laatst een date toch? Hoe was je date? :o
|
Citaat:
Oh ja dat kunnen we alleen hier bespreken, helemaal vergeten! maar doe maar een andere keer vertellen als ik wel tijd heb ;p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
2615/5000, oftewel over de helft en nog 2 dagen te gaan! Helaas is alle literatuur in het Duits. :herp:
|
2340/4000 nog 19 uur *o*
|
Ja. Schrijven moest ik dus. :mad:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:56. |