![]() |
Met een sausje on the saaide #1760
*O*
|
Citaat:
|
Gebruikersnaam Berichten
sann 130 Sarah 80 Uomi 44 kid606 42 Chick Rock 38 Frayne 23 Little Phoebe 22 indigo 22 Lorelei 18 Ingegerd 17 Quintiano 10 Sadye 10 Stefenootje 10 Trimm Trabb 10 Noedelhap 6 Lusi 5 umberto 4 Etmakas 3 Panopticon 2 fizzle-fluffy 2 Pip 1 Carn 1 Martiño 1 |
Citaat:
Maar wat lust je er niet van dan? |
Citaat:
|
Ik ga eerst een glaasje wijn inschenken (y)
|
En geen idee wat ik er niet aan zou lusten, het is vast niet onsmakelijk, maar om nou te zeggen, WAUW JA, dat ook niet :p
|
Omg, jaaaaaaa lekker tong. Jammer dat vis zo achterlijk duur is. En dat ik het nog nooit gemaakt heb en het dus vast en zeker ga verneuken, dat moet ik niet hebben. Pff, ik rook nog een sigaretje en dan ga ik maar even richting supermarkt.
|
Ik had lekker eten :y
|
Ik ook (Y) wij aten hutspot!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zoveel werk is het toch niet? Beetje mixen en wat groente grillen?
|
Het lijkt me ook nom trouwens (Y)
|
Naja, de ui en paprika bakken, broodjes in de oven, de groente snijden en insmeren en grillen, sausje maken, en dan ook allemaal nog tegelijk klaar.
Het is vrij hectisch :D |
Als je een broodrooster hebt: pitabroodjes in een broodrooster (Y)
|
Ik heb zojuist twee grote salades gemaakt, ze zijn goed gelukt en het was lekker. (Y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mijn zusje is net terug van de kapper voor haar gala en ze is zo mooi! <3
|
Heb jij je gala-probleem al opgelost :O?
|
Ik twijfel tussen wraps maken, of friet halen. :p
|
Oke, besloten: friet :p
|
Citaat:
|
Ah (Y) wel goed opgelost op zich dan :P
|
Mja.
|
Ik vind het maar niks dat alle treinen naar zeeland stoptreinen zijn geworden :mad:
|
Als we Zeeland nou gewoon helemaal onder water laten lopen, woon ik best wel vlakbij de zee. (Y)
|
Ik ben echt de enige die de nieuwe dienstregeling wel überchill vind...
|
Citaat:
|
Ik heb net mijn kersttoetje geproefdraaid en het is geslaagd (y) Charlotte met mangoschuimijs. Het recept zegt frambozen, maar ik heb mango gebruikt. Was echt superlekker en makkelijk :lief: en het ziet er feestelijk uit and all.
|
Oh en mijn diploma ligt eindelijk klaar *O* in januari maar eens ophalen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
zien jullie trouwens hoe dapper ik op e&d het 'wat eet jij vandaag?' topic aan het opvrolijken ben :Y
|
Nou, Carnivale was nogal een sof :d Maar ach, wel gezellig met vriendin. Ik heb het wel enorm koud nu, m'n tenen en vingertoppen beginnen net weer te ontdooien.
|
Ik ga pizza eten. Heb 20 euro uitgegeven in twee winkels (verdeeld over bedoel ik dan) en niks aan avondeten. Mozzarella en tomaatjes (want dat is lekker voor straks ofzo), Strawberry Cheesecake van de Lidl ga ik straks proberen. Verder wafels (stuk of 10 voor een euro, en verdorie lekker ook <3), muffins in de bonus = irresistable, dipdoritos en nog wat dingetjes die in de bonus waren en handig voor whenever en brood en melk en eieren enzo.
En godver, vergeet ik nog suiker mee te nemen :D(N) al 3 dagen ofzo. |
Wat vinden jullie van Britney Spears' comeback?
|
Citaat:
|
Ik heb door de gekke ijzel/sneeuwhagel/whatever gefietst en dat is niet heel fijn, maar ik had m'n muts met gebreide walvisjes op en toen kon ik het aan :bloos:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
en hoorde ik die oppasdj's van 3fm nou net zeggen dat ze op 'de hele reygershoftehoek' aan het passen zijn?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik moet toegeven dat ik het nummer ook kon waarderen toen ik hem afgelopen week op de radio hoorde :bloos:
En dat schuimijsding MOET ik ook een keer maken, ziet er veel te lekker uit!! |
Dat is Scream and Shout van Will.i.am en Britney.
|
49
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:51. |