Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Films, TV & Radio (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=42)
-   -   Amerikaanse serie's (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1871343)

-Winter- 22-12-2012 16:44

Amerikaanse serie's

Waar kan je legaal Amerikaanse series kijken met Nederlandse ondertiteling?

Behalve op tv omdat je niet een aflevering kan indienen.

Lusi 22-12-2012 16:48

Op tv.

Wat is dit nou voor topic.

-Winter- 22-12-2012 17:07

Citaat:

Lusi schreef: (Bericht 32954921)
Op tv.

Wat is dit nou voor topic.

Op internet en niet op tv he want aflevering die ik wil zien kan ik jaren wachten tot die op tv zijn

je kan namelijk niks indienen op tv -.-

Dus als je niks nuttigs heb te zegen kan je beter gaan :mad:

WolterB 22-12-2012 17:16

Lekker vriendelijke toon sla je aan als iemand je probeert te helpen.

Wat je verder vraagt is eigenlijk waar je series kunt op internet kunt kijken met Nederlandse ondertitels. Als je dat legaal wilt zit je vast aan sites als Uitzendinggemist, RTL XL of SBS Gemist of moet je een digitaal televisiepakket nemen met HBO en/of Film1 erin.

Wil je ze downloaden of op een andere manier kijken, dan is dat meestal illegaal. I heb ik je een paar dagen terug al uitgelegd dat het niet de bedoeling is om daarnaar te vragen, dus ik heb je startpost aangepast zodat mensen niet met dit soort sites gaan komen.

-Winter- 22-12-2012 17:18

Citaat:

WolterB schreef: (Bericht 32954947)
Lekker vriendelijke toon sla je aan als iemand je probeert te helpen.

Wat je verder vraagt is eigenlijk waar je series kunt op internet kunt kijken met Nederlandse ondertitels. Als je dat legaal wilt zit je vast aan sites als Uitzendinggemist, RTL XL of SBS Gemist of moet je een digitaal televisiepakket nemen met HBO en/of Film1 erin.

Wil je ze downloaden of op een andere manier kijken, dan is dat meestal illegaal. I heb ik je een paar dagen terug al uitgelegd dat het niet de bedoeling is om daarnaar te vragen, dus ik heb je startpost aangepast zodat mensen niet met dit soort sites gaan komen.

Ben nogal chagg

Ik zal kijken op sbs6 , hoop dat het er op staat en dat hij het doet ,
heb trouwens ook zelf er in gezet , voor als mensen het stukje over het hoofd zien..

Uhmm jammer dat ik ze niet kan zien staan alleen fotos op ,, umm nieuwe oplossing mail sturen naar sbs6 :D

Vice 22-12-2012 17:53

Om wat voor series gaat het. Amerika heeft er namelijk best wel veel. Voor de nieuwe afleveringen zou je een abonnement op HBO of FOXlife kunnen nemen, maar die zenden alleen hun eigen series uit.

-Winter- 22-12-2012 18:06

Citaat:

Vice schreef: (Bericht 32955030)
Om wat voor series gaat het. Amerika heeft er namelijk best wel veel. Voor de nieuwe afleveringen zou je een abonnement op HBO of FOXlife kunnen nemen, maar die zenden alleen hun eigen series uit.

Wat is HBO en Foxlife eigelijks ?

WolterB 22-12-2012 19:22

Citaat:

-Winter- schreef: (Bericht 32955047)
Wat is HBO en Foxlife eigelijks ?

Probeer het eens op Google ;)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:46.