![]() |
Oude Vriendin
Hallo,
een paar jaar geleden toen ik 13-14 was had ik voor het eerst verkering met een meisje dat ik nu alweer bijna 8-9 ken voor een jaar ofzo toen ik ging verhuizen redelijk ver weg is dat gestopt. wel gewoon vrienden gebleven bij elkaar op verjaardagen ( ouders zijn ook vrienden ) maar sinds een paar maanden merk ik dat ik haar toch nog steeds wel leuk vind maar hoe weet ik nou of zij dit ook vind want we hangen wel gewoon met elkaar gezellig op de bank enzo met elkaar ouwehoeren kan je dan ook merken of ze jou ook nog leuk vind en hoe moet ik dit aanpakken ! Groeten owen |
Gewoon eerlijk naar haar zijn, en kijken hoe zij erin staat.
En als ze het ook wil zou ik zeggen, ga weer is samen daten |
Ik zou haar steeds een beetje meer laten merken dat je haar leuk vind , en dan kan je kijken hoe ze er op reageert, vrag haar een keertje mee uit, uit eten bios ergens waar je elkaar beter kan elren kenne en anders als dat niet zo jullie ding is ga dan gewoon bij jouw films kijken en gezzelig eten en knus en die dingen laat merken dat je jhe best wil doen voor dr alle meisjes vallen daar op ;) xp
|
Vraag haar inderdaad een keer mee uit, en kijk hoe het loopt. Overhaast het niet. Ik zou bijvoorbeeld niet gelijk zeggen dat je een relatie met haar wilt, laat het gewoon merken aan je gedrag.
Sla je hand om haar heen en als ze daar niet op ingaat weet je waar je aan toe bent. Als ze je afwijst kun je haar beter nu vergeten dan wanneer je er al maanden mee loopt. Veel succes. |
Citaat:
|
Euhmn geef je haar ook complimentejs geven en extra knuffelen of ja beetje klef op de bank knuffelen en die dingen?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
maar als ik haar zoen kan dat de vriendschap niet verneuken ? ( als zij het niet wil ) en dat elke keer als we elkaar zien het vet ongemakkelijk word
|
Ja dat kan. Kijk trouwens eens naar 'Friendzone(d?)' op MTV, daar zie je welke reacties je allemaal kunt verwachten. Het ding is dat je het nooit zeker weet. En als je goede vrienden bent zet je inderdaad jullie vriendschap op het spel. Het is vaak alles of niks.
|
Citaat:
|
Ja dat lijkt me ook...
Ik zou er met haar ocer praten echt.. Je zit alleen ng maar in die onzekerheid en echt dat maakt je helemaal geek En dalijk vin dzei jouw ook leuk en durfde het ook niet te vertellen vanwege de risico's... En zeg andersd als het niet wederzijds. Dat je hoopt dat ze ehct gw ng vrienden wil blijven, en als jullie echt zo goed bevriend zijn en lang... Dan bergrijpt ze het als ze je niet leuk vind... Echt zelf heb ik spijt dat ik niet heb verteld dat ik gevoelens had voor mijn beste vriend, want wat bleek dat hij het zelfde voor mij voelde... Maar nu heeft hij een ander... En dan denk ik echt steeds van shit vertelde ik het maar eerder Dus ik zou zeggen doen, en praat met haar... |
Citaat:
Als ze verder niks met je wil, dan weet je dat tenminste. En dan is het aan jou hoe je daarmee omgaat. Het wordt dan zo ongemakkelijk als dat je het zelf maakt. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:29. |