![]() |
nooit huilen raar?
hallo, ik ben nu 17 jaar en sinds ik 10 jaar ofzo ben heb ik niet meer gehuild is dit nou raar?
ik heb ook dat ik nergens mij wat van aan trek zoals niet leuke dingen die gebeuren daar voel ik ook nooit wat bij dit valt me de laatste tijd op iemand anders die dit ook heeft? |
Nee hoor, je bent toch een bikkel Owen! Maar serieus, niet iedereen zal zo gauw in huilen uitbarsten en jongens sowieso niet zo snel als meisjes. Of ben ik een seksistisch varken door dat te beweren? Kortom, nee lijkt me niet raar!
|
Ik heb je topic even verplaats. Hier past 'ie imo beter.
|
Citaat:
|
Raar is relatief. Ik zie niet in wat er raar is. Als er geen reden is om te huilen huil je niet.
|
Wees blij.. Ik huil tevaak, das pas stom >.>
|
Als er iets gebeurt om van te huilen, ga je vanzelf huilen. Ik vind het niet raar.
|
Citaat:
|
Maar ik neem aan dat je daar wel verdrietig om was?
|
Citaat:
|
Nee, er zijn meer mensen die nooit huilen. Zo heb je ook mensen die vaak huilen.
|
Zolang je geen verdrietige gevoelens binnen in jou wegpropt, maakt het niet uit of je wel huilt of niet.
|
Citaat:
Ik vind 10 jaar eerlijk gezegd best nog wel wat. |
Johnny cash heeft hier een nummer over: The Man Who Couldn't Cry.
|
Heb ik ook. Ik heb twee keer gehuild sinds de basisschool en dat waren echt tranen van geluk. :D
|
Ik huilde eerst ook nooit. Ik wilde gewoon niet huilen. Maar op een gegeven moment krijg je iets waardoor je moet huilen. Of niet. Dan druk je je gevoel weg maar daar krijg je later spijt van geloof me!
|
Pittig normaal.
|
echte mannen huilen niet
|
Citaat:
hoe kom je er nou weer bij dat echt mannen niet huilen? ! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
nou oke dus als iemand overlijdt ofzoiets.. huil jij dan niet? of als je je altijd kut voelt en weet ik veel zelfmoordneigingen ofzo hebt.. dan huil je echt wel hoor... |
Citaat:
Ontopic: Ik huil ook heel weinig. Laatste keer dat ik gehuild heb was toen een familielid overleed die ik heel regelmatig zag. En daar is niks mis mee zolang je het maar niet onderdrukt en je goed in je vel voelt zitten. |
Echte mannen huilen niet? Boeiend, dan ben ik geen echte man. Ik vind (naast huilen bij begrafenissen etc, wat compleet normaal is) het heel soms wel lekker om te huilen... paar maanden geleden de laatste keer denk ik, toen ik me even klote voelde en 'n aantal drama/inspiratiefilmpjes zag op youtube. Ik vind 't best lekker opluchten, alleen moet ik het niet te vaak doen.
|
Citaat:
|
Ik kan zeggen dat ik meer heb meegemaakt dan de gemiddelde Nederlander . Waarom huil je eigenlijk? Wat bereik je dr mee. Niks. Ik gebruik mijn verdriet gewoon als motivatie om mijn leven te beteren. Zoals ze zeggen life goes on.
|
@biesloak: Jij bent kapot stoer.
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:52. |