![]() |
Dasty en wasbensaaine #1761
Onwards, men!
Little Phoebe 61 Sarah 37 Stefenootje 33 Lusi 32 sann 30 Lorelei 30 Frayne 28 Sadye 27 Etmakas 27 Miekje* 25 Chick Rock 22 Pip 16 indigo 15 Martiño 13 umberto 12 Trimm Trabb 9 Quintiano 8 Qimm 8 Carn 7 Snebbeltje 7 Paranoide 7 kid606 5 Uomi 5 bloodyb 5 fizzle-fluffy 5 Ingegerd 4 Quis 3.0 4 Noedelhap 4 Schrödinger 3 Klaverhap 3 Mutant 2 Pierrot 2 Panopticon 2 Vice 1 wijntjekonijntj 1 Macrador 1 |
valt me van je tegen dat je het zover hebt laten komen :nono:
|
Ja, het was ook een onaangename verrassing mijnerzijds :o
// Zo, nou, nu ik weer thuis ben.. Dan nog maar een fles wijn soldaat maken. Wat kan mij het ook schelen. |
Citaat:
Citaat:
|
Het mooiste was nog toen ik iemand Dasty adviseerde maar hij dat wonderspul al lang en breed kende en me trakteerde op een welverdiende implied facepalm (y)
|
Lekker :D
|
WTF is Dasty?
|
ben je al aan het uploaden fiebie
|
Omg, het beste schoonmaakmiddel EVER. Pip kan het je beter vertellen, die is er goed in.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dan wordt het tijd voor reclame. Nog nooooooooiiit van gehoord!
|
En dat is het nog steeds in huize de Fazant; ik zie wasbenzine niet echt als schoonmaakmiddel :D
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Is het wel gewoon in de super te koop? Bij de Wibra? Mmmm zou denk ik de eerste keer zijn dat ik daar kom!
|
Nee, alleen bij de Wibra.
|
Citaat:
|
Nou ik ben over, zal er van de week eens gaan kijken.
|
Zeker doen! Mijn brommer werd er in een klap schoon van, kan ik je vertellen! Alleen niet op chroom gebruiken, chroom vindt Dasty niet leuk.
|
mijn gasfornuis is ook van chrome (neem ik aan?) en niks aan het handje, gaat juist als een jekko.
|
Chroom kan je dan ook prima reinigen met een beetje WD40 (y) Hoort present te zijn in ieder functionerend huishouden.
|
vandaar dat het mijne niet functioneert ;) dat spul hebben we wel op werk geloof ik.
|
Dan is het toch slechts een kwestie van tijd? ;) Mijn WD40 is ook ehr, 'geleend' :D
|
Citaat:
|
vrijdag komt onze schoonmaakster voor het eerst :bloos:
|
Citaat:
Citaat:
|
Net 'Het leven van Pi' uitgelezen.
Spoiler
|
Hey Snebb0l!
|
Niet vertellen hé want ik moet nog naar de film!
|
Is dat geen Bollywood? </shudder>
|
Niet elke elke film met curry-eters is Bollywood! Gemaakt door een Chinees, met twee uur veeeerels te kort voor Bollywood en er wordt voor zo ver ik weet ook niet in gezongen.
|
Hoi Q!
Citaat:
|
Nee je hebt ook nog niks verklapt.;)
|
Citaat:
|
Maar als ik toch van het bestaan van spoilertags weet en ook weet hoe ik ze moet gebruiken, dan ben ik toch niet zo dom om alsnog van alles te verklappen zonder spoilertags?
Sorry, ik moet naar bed, ik ben niet vriendelijk meer. |
Het schijnt een goede film te zijn.
|
Citaat:
Citaat:
|
Ik bedoelde het niet onaardig, Snebbeltje.:) Slaap lekker.
|
Overigens vind ik dat de achterflap van het boek wel een spoilertag kan gebruiken (n) Aan de andere kant maakt het je ook wel nieuwsgierig.
In de wei achter het huis van mijn ouders (de wei is van de buren) loopt een pony die toch wel zo'n nare hoest heeft momenteel. Ik heb dat soort beesten überhaupt nooit horen hoesten, maar dit klinkt echt alsof ie niet lang meer te gaan heeft :( |
Citaat:
Ik wil verder natuurlijk niet stoken of zo.. :herp: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Maar is ':ghe:' niet de nieuwe smiley om 'death and destruction' mee uit te drukken?
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Sorry, ik moet nieuwe smileys nog bestuderen.
|
Ik ga Home Alone kijken :cool:
|
Wat is 'Catch-22'? :bloos:
|
Noooooo LP, uit dat dal zal je nooit meer klimmen :(
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:24. |