Mutant_oud |
26-12-2012 20:53 |
Compleet niet eng, absoluut supergaaf. En ik weet niet wat die kerel hierboven aan het doen was, maar ik kan amper bewegen als ik het gerookt heb. Ik heb een keer geprobeerd om van mijn zetel naar mijn bureau te gaan om mijn ervaring op het moment zelf in te typen, ik kon niet rechtstaan, enkel wat kruipen en was zo hard aan het lachen dat ik maar op de grond ben blijven liggen omdat ik gewoon niet vooruit kwam.
En ik ga even wat reacties uit het verleden quoten, want het is al heel lang geleden (veel te lang) en ik zou het onrecht aandoen door dingen te vergeten.
Citaat:
Mutant schreef:
(Bericht 31413273)
Ik vind salvia prachtig spul. Maar ik heb het alleen maar gerookt, nooit onder mijn tong gelegd. De eerste keer heb ik alles er terug uitgehoest en had ik er niets aan, de tweede keer had ik echt een prachtige trip. Wat mij vooral overkomt zijn onweerstaanbare lachkicks en patroontjes zien. Alles is mooi en schitterend en alles is LEUK!. Echt, wij hebben een keer op een dieptepunt salvia gerookt en alle shit was opeens gewoon lachwekkend.
In combi met alcohol is het ook aardig te doen. Wel heb ik het idee dat als je het veel doet, je steeds sterkere dosissen nodig hebt. Toen ik het op een avond zeker 10 keer heb gedaan, was het in de weken erna veel minder. Wel duurde het effect die avond steeds langer, maar steeds minder krachtig. Denk ik, mijn inschattingsvermogen was bijzonder gekelderd :D.
Het duurt bij mij met een 5 of 10 extract zo'n 5 à 10 minuten. 20 heb ik nog nooit geprobeerd, geen idee of dat heftiger is of langer duurt. Qua heftigheid heb ik geen verschil gemerkt tussen 5 en 10.
Makkelijkste is het in een hashpijpje te roken. Aansteken, goed diep inhaleren, tijdje binnenhouden, restje aansteken en inhaleren. Proberen vooral niet te hoesten, wat moeilijk is de eerste keer, omdat het best erin hakt. Als je hoest, vergeet het dan maar. Je hebt ook vrijwel onmiddelijk effect, dus niet dat je denkt, oh ik moet nog een minuutje wachten.
|
Citaat:
Mutant schreef:
(Bericht 29424416)
Wie zou dat geweest zijn... ^^
Salvia is een hele makkelijke en fijne drug. Ik koop altijd 5x omdat 10x hetzelfde effect geeft. Sterker heb ik nog niet geprobeerd, dat is me te duur en als het effect hetzelfde is, is dat natuurlijk gewoon zonde.
Je rookt het in een kort hashpijpje. Je vult de bodem en dat is genoeg om te beginnen. Als dat niet genoeg effect heeft, kun je de keer erop gewoon wat extra bij doen. Je steekt de salvia aan en je zuigt de vlam van de aansteker naar binnen, niet te hard trekken, want dan gaat de vlam uit en salvia moet gloeien in de vlam. Je neemt een hele grote teug, rook diep over je longen, hou even je adem in (hoeft echt geen 20 tot 30 seconden), probeer niet te hoesten want dan is het verpest. Dan blaas je heel even kort uit, niet alles uitblazen, je ademt weer zo diep mogelijk in, blaast weer een klein beetje uit, haalt diep adem en blaast dan alles uit.
Het effect is een veranderde realiteit, ik zie overal patroontjes en mijn hele lichaam tintelt. Lopen of opstaan alleen is bijna niet mogelijk. Ik heb het eens geprobeerd en toen kroop ik over de vloer, intussen gierend van het lachen. Als je iets meer neemt dan de normale dosis is het waarschijnlijker dat je een gigantische lachkick krijgt. Of dat je maniakaal gaat lopen te grijnzen. De hele trip duurt 5 à 10 minuten. Het is goed combineerbaar met alcohol en je kunt het gerust 10x op een avond doen. Besef dan wel dat er uiteindelijk na die avond gewenning optreedt en dat je dan ongeveer 2 weken lang zonder effect zit als je het doet (dat was bij mij toch zo).
Wat tripzitters betreft. De smartshop ried mij aan om er een nuchter iemand bij te hebben omdat het vervormen van de wereld wel heel eng kan zijn voor sommigen. Je gaat geen beestjes of dingen zien die er niet zijn, alles vervormt helemaal. Ik was zo een keer doodsbang van mijn mat omdat die er heel akelig uitzag, maar toch heb je ergens nog wel een besef dat het alleen maar de salvia is. Je bent zeker niet helemaal weg ofzo. De eerste keer is het misschien handig om iemand erbij te hebben, maar persoonlijk vind ik het bij salvia niet echt nodig.
Wel een tip, zet de tv niet aan, want je gaat gewoon kijken en merkt niets meer van de trip.
Tripmuziek is wel heel prettig erbij, Infected Mushroom ofzo (y).
|
|