![]() |
Blaren
Ik had een beugel ±1 jaar terug en daar kreeg ik wel blaren van .. nu is die er uit normaal kreeg ik heel soms blaren en nu elke maand wel (ik weet het niet precies)
hoe kan ik er voor zorgen dat ze minder snel komen? en hoe krijg ik ze zo snel mogelijk weg?? (in me mond trouwens xd) |
Ik heb er nu ook een, aan de binnenkant van mijn wang. Denk dat ik erop geknaagd heb tijdens het slapen ofzo. Gewoon wachten tot het over is, ik geloof niet dat je veel meer kan doen.
|
Citaat:
|
zijn het wel blaren en niet gewoon aften? Blaren zijn echt blaasjes, aften zijn meer kapotte pijnlijke plekjes.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat zijn inderdaad waarschijnlijk aften, geen blaren. Ik denk dat blaren een stuk erger zijn om in je mond te hebben en dan merk je het wel.
Maar nee, het vitaminetekort is een lulverhaal. Voor zover ik weet is het nog steeds niet helemaal duidelijk hoe en waarom ze verschijnen. Er zijn allemaal mogelijke verklaringen voor maar er is nooit iets concreets over gezegd. |
Iemand nog iets om het zo snel mogelijk weg te krijgen ?
ik irriteer me er echt aan ;s |
Gewoon afleiding zoeken.. als je er teveel op gaat concentreren duurt het juist langer..
|
Ik weet niet of het helpt, maar ik spoel altijd met mondwater als ik een aft heb.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
aften gaan vanzelf weg, niks aan te doen. Niet te veel aan prutsen, zie het maar als een wondje, daar moet je ook van af blijven om het te laten genezen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat zal best. Dat neemt echter niet weg dat er geen aantoonbaar verband tussen vitaminetekort en aften is.
|
Citaat:
|
Mijn moeder zegt dat ook altijd, maar ik heb vorige week een halve kilo mandarijnen gegeten en toch een aft gekregen. Ik denk dat het gewoon iets is wat ouders graag zeggen.
|
Toch heb ik wel het idee dat ik vaker een aft heb als mijn weerstand lager is.
|
@reverend
aften ook goed ,, heb op internet gekeken maar zag het verschil tussen blaren en aften niet echt |
Citaat:
Het blijft denk gewoon een kwestie van allemaal dingen proberen tot je voor jou de juiste oplossing hebt gevonden. Ook een goeie schijnt kaneel te zijn trouwens, zou ontsmettend werken. @-winter- Dat komt denk ik doordat heel veel mensen het verwarren met blaren. De, meestal, witte plekjes met rode rand erom (ziet er ontstoken uit) zijn vaak aften. |
Citaat:
|
Aften zijn echt de meest vreselijke dingen die er zijn
|
hij is bij mij nu zo goed als weg voel nog beetje met me tong maar doet niey pijn en niet meer irri
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:18. |