![]() |
geurtje
ik heb een beetje een probleempje als ik mezelf vinger dan squirt ik en dat stinkt en hoe kan ik dat verbergen (ik vinger in de badkamer dus daarom) xxxx
|
Misschien kun je het gewoon wegspoelen. En jezelf dus degelijk wassen. Die geur blijft echt niet hangen hoor.
|
Minder knoflook eten, en als je je wast doe dat dan met alleen water. Een schimmelinfectie stinkt namelijk nog veel meer.
|
True
|
je zelf vaker douchen met zeep
|
Ik vind het niet stinken, by the way... Maar goed, als je die geur weg wilt hebben kun je een beetje wc-spray of parfum spuiten als je klaar bent...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
heeft sex een geur? o.O
|
Citaat:
Ze zeggen niet voor niks; ouders weten meer dan jij denkt :ertur: |
Gewoon een beetje een mix van lichaamssappen.
|
Citaat:
|
ik had ooit eens gelezen dat eetgewoontes de geur en smaak ervan kunnen veranderen dus ik zou zeggen, gezonder eten. xx
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik wil de lol nie verpeste:D ofzo hoor, maar wat betekend squirt?
|
Citaat:
Vrouwelijke ejaculatie is de wat nettere uitdrukking voor het spuitend klaarkomen bij vrouwen, ook wel sprietsen of sproeien genoemd. Squirting is de engelse benaming. Dit fenomeen lijkt erg in de taboe-sfeer te verkeren en als je sommige onderzoeken moet geloven zijn er meer vrouwen die zich er voor schamen dan dat ze er plezier van zouden hebben. Dit geldt eveneens voor de partners van deze vrouwen. Gevonden op http://www.encyclo.nl/nol.php |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:42. |