![]() |
eerste x
Heeey iedereen,
Ik had een paar weken geleden voor het eerst seks gehad. Zij was 15 en was geen maagd meer en ik ben 16 en was wel maagd. Alleen we waren dus zeg maar bezig en nadat ik klaar kwam ging ik gewoon door. Ik wou het mooie moment gewoon niet stoppen. Alleen is het erg als je doorgaat nadat je al bent klaargekome We gebruikten wel een condoom maar ze was niet aan de pil. Ook zei ze dat ze 'voelde' dat ik klaarkwam Is dat een goed of slecht teken? |
Als je condoom nog om je piemel zat toen jullie stopten lijkt me dat er weinig aan de hand is. Of heb je het er na het klaarkomen er af gehaald en ben je toen verder gegaan?
|
Over het algemeen is het handiger om een condoom één keer per beurt te gebruiken.
Dat ze voelt dat je klaarkomt is geen goed of slecht teken. |
Citaat:
|
Citaat:
OT: gewoon doorgaan kan in principe geen kwaad. Het gaat pas een probleem worden wanneer je hem na het klaarkomen niet meer stijf kunt houden en je condoom zodoende niet meer goed blijft zitten. |
Het risico op zwangerschap is sowieso kleiner als je een nieuw condoom omdoet. Ik heb dat zelf liever dan dat de jongen doorgaat en er de kans bestaat dat het condoom afglijdt.
|
[QUOTE=Guarnere;32984273]Uit pure interesse in de vrouwelijke gedachtegang; wat is daar een goed teken aan? Kan me voorstellen dat het opwindend is om dat als vrouw te voelen, maar verder?
klinkt beetje heavy maar als een man heftig klaarkomt en je dat kunt voelen is gewoon geil |
[QUOTE=klinkt beetje heavy maar als een man heftig klaarkomt en je dat kunt voelen is gewoon geil[/QUOTE]
True en soms voelt het ook gewoon lekker, juist omdat het zo geil is;) |
Wat Sneeuwwitje zegt...
Als je na het klaarkomen niet terugtrekt, loop je kans dat het condoom afglijdt. Bij de meeste jongens zal de penis direct na het klaarkomen verslappen of in ieder geval wat minder stijf worden. En dat maakt de kans op afglijden wat groter. Het beste kun je dus terugtrekken, terwijl je het condoom bovenaan vast houdt. En als je dan verder nog een keer wilt, kun je het beste een nieuw condoom omdoen. Maar gelukkig is het bij jullie goed gegaan. (Jan van Sense) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:14. |