![]() |
Verliefd op je beste vriend.
Het is nogal kut in mijn geval, maar ben jij wel eens verliefd geweest op je beste vriend? En zo ja, wat voor een tips heb jij voor mij? Aangezien ik in die situatie zit, en ik er echt totaal geen raad mee weet.
|
xx
|
Ik zelf niet, maar mijn beste vriendin heeft dat meegemaakt. Het was wederzijds en die zijn toch wel een dik 2 jaar samengeweest. Nu het over is komen ze wel niet meer overeen als vroeger natuurlijk, maar dat kon je zelf wel raden waarschijnlijk :)
|
Het is niet wederzijds begrijp ik?
|
ik denk dat er maar twee mogelijke opties zijn:
te weten komen of hij ook verliefd of je is of je gevoelens proberen te negeren. |
Citaat:
|
ik zou het er voorzichtig over hebben, en als het niet wederzijds is zal je beste vriend dat dan heus wel begrijpen. het is dan moeilijk maar het zal bij beste vrienden moeten blijven
xx |
Gelukkig niet zeg. Dat zou flink ongemakkelijk zijn.
|
jaa, ik ben verliefd geweest op mn beste vriend..
het was wederzijds, maar het leek ons beter om te wachten tot na de zomervakantie omdat we elkaar anders toch heel weinig zagen.. we hebben wel gezoend, maar na de zomervakantie kreeg mn beste vriendin opeens met hem.. |
Ik was ook dik een half jaar heel erg op mjn beste vriend verliefd, toch heb ik hem niks verteld. Ik wou niet dat onze vriendschap daardoor kapot ging.
Nu zijn we nog steeds goede vrienden en mijn gevoel is weg. Mijn advies; Negeer je gevoel en wacht tot het over is. Vriendschap duurt meestal langer dan verliefdheid...maarja, misschien is het ook wel wederzijds er blijven jullie heel lang bij elkaar! |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:46. |