![]() |
Jongens.., wie heeft dit ook?
Stel... Je hebt een vriendin... En oppeens krijg je allemaal meisjes om je heen via sociale netwerksites en op school... Je hebt geen vriendin en oppeens is er niemand van het andere geslacht die iets van je wil weten!
|
Ik heb hier geen last van.. Maar dit is wel logisch want jou vriendin vertelt aan haar vriendinnen hoe tof jij wel niet bent en zodra het uit is baalt ze enorm en geeft ze dat weer door aan haar vriendinnen
|
Dat is altijd zo, dat ligt niet aan jou :p
'And if I want it there's no one out there for me When you don't need it there's plenty fish in the sea' |
Dat vóelt altijd zo. Als je een relatie heb onthoud je ook die fling in de bus van vorige maand nog. Als je er geen hebt, dan denk je boohoo niemand die naar me omkeek afgelopen week.
En: Je gedraagt je wellicht wat opener, vrolijker, zekerder, als je in een relatie zit. En net wat onzekerder, wanhopiger, vervelender als je nog op zoek bent. Je hoeft het zelf niet eens door te hebben. |
Dat heeft iedereen min of meer.
|
Klinkt bekend. Girls sometimes like the hard to get guys xD.
Maar zo merk je wel welke meisjes oprecht interesse voor jou hebben =3 |
Mijn theorie is dat het is omdat je veilig bent als je een relatie hebt. Meisjes kunnen je uitdagen maar de kans dat je iets onderneemt ik kleiner en ze kunnen dus zorgeloos om je heen hangen. Nu ben een een vrijgezelle man, en dan is de kans dat je geflirt opvat als interesse een stuk groter en dan blijven ze voor de zekerheid weg.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:22. |