![]() |
Dingen doen met je vriendin..
Hey, weten jullie nog leuke dibgen die je samen met je vriendin kan gaan doen? Vooral wat zij leuk vind, meisjesdingen ;P thx alvast!!
|
|
Wow, thx!!! :)
|
Meisjes vinden niet allemaal hetzelfde leuk, dus voor mij is het moeilijk te zeggen wat je kunt doen dat je vriendin leuk vindt. Weet je wie er wel heel goed weet wat jouw vriendin leuk vindt? Je vriendin :P
|
ja das ook wel weer waar :p, maar dan zou het geen verrassing zijn als je dat wilt ^^
|
Tenzij het voor haar surpriseparty of een eerste date is, hoeft het echt geen verrassing te zijn. Sterker nog, zij mag ook met een idee komen. Bios is cliché, dagje efteling? Kermis? Weekendje weg? Dagje amsterdam? Hoe oud zijn jullie?
|
Er is helemaal niets mis met de bios. Waarom denken mensen toch altijd dat je superorigineel moet zijn om het leuk te hebben met elkaar? Het maakt eigenlijk helemaal niet veel uit wat jullie gaan doen samen, want als jullie gek zijn op elkaar wordt het toch wel leuk. ;)
Je kunt natuurlijk wel dingen aan haar vragen. Wat had ze altijd al eens willen doen/proberen? Dan kun je dat wellicht samen gaan doen. |
Het maakt inderdaad niet echt uit wát jullie doen, als het maar gezellig is. Zo kun je een flutdate hebben in een chique restaurant en een heerlijke tijd op een parkbankje om maar wat te noemen.
|
O sorry, ik bedoelde met cliché dat het een te standaard forumantwoord is omdat iedereen altijd vraagt wat te doen en daar het antwoord bios weer op krijgt, dus ik zei dat het cliché was omdat er nog duizend andere topics zijn waar hij het al had in kunnen lezen.
Bios is idd gewoon goed. |
Of gewoon gezellig samen koken. Dan heb je ook de beste gesprekken.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:12. |