![]() |
Lekker saaipen #1762
Wie heeft er berichten geplaatst?
Totaal aantal berichten: 501 Gebruikersnaam Berichten Quintiano 75 Sarah 54 Chick Rock 52 Little Phoebe 45 Stefenootje 33 Snebbeltje 25 Miekje* 25 Frayne 23 kid606 21 Sadye 16 sann 15 Pip 14 Noedelhap 14 Lieveheersbeest 12 Martiño 12 bloodyb 12 Etmakas 11 Ingegerd 10 Uomi 7 Paranoide 7 Quis 3.0 5 Lusi 4 Schrödinger 2 Pierrot 1 indigo 1 Qimm 1 Noci 1 umberto 1 Klaverhap 1 Lorelei 1 Toon topic & sluit venster |
Ha-ha SUPERGRAPPIG, ik ging om 8 uur naar bed en toen werd ik om 22.15 wakker en nu kan ik natuurlijk NOOIT meer slapen terwijl om half 6 de wekker gaat :):):):):)
jkldfaadsfjkjafjdkljkdlsfafdslajk |
Citaat:
|
Chick Rock naamzoek: http://www.******************/nl/requ...languageid-ger
Of ze dan synchroon lopen, is een heel nieuw probleem natuurlijk, maar het is beter dan niets. |
Türkisch für Anfänger! Dat keken we vroeger altijd met Duits. Volgens mij heb ik de eerste afleveringen wel vaak gezien, en de laatste nooit, ofzo.
|
Ik wil dat mijn haar droog wordt, dan kan ik eindelijk ook lekker gaan proberen te slapen.
|
Hah #1 met 75 posts :o
Citaat:
|
Citaat:
:bloos: |
Citaat:
Citaat:
|
Nou, ik heb toch maar besloten om te gaan slapen. Dan heb ik het maar gewoon koud vannacht. Welterusten!
|
ik zal ook maar gaan slapen. Die boeken zet ik morgen terug.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb limoen-kokoscake gemaakt en moet daar nu alleen nog maar de siroop overheen schenken. Verder heb ik geen deuk gedaan vandaag. Boodschappen, met Casper naar de DA, cake gebakken en zeven afleveringen van Grey's Anatomy gekeken. Het was een verdiende luie dag en verdomde fijn!
|
Dat was een poepiedrukke dag zeg. Boodschappen doen en wat gepoets, toen kwam vriendinnetje en dat was heel gezellig maar ondertussen werd ik honderdduizend keer gebeld want iedereen denkt altijd dat ik álles weet en álles kan oplossen. En ik snap wel dat veel van mijn vrienden niet zo'n enorm goed probleemoplossend vermogen hebben maar... ja, ik word er soms een beetje moe van. En ik moest de apotheek nog bellen en ik ben niet zo'n fan van bellen en ik had ook nog twee keer het verkeerde nummer gebeld en vervolgens was het allemaal ingewikkeld ingewikkeld maar het kwam uiteindelijk goed. En vanavond spelletjesavond met wat vrienden en dat was heel gezellig maar het was een chaos en er waren een paar mensen behoorlijk zat en daar kan ik nooit zo goed tegen. Dus! Het is maar dat jullie het weten! /goedverhaal
|
Ik heb Happy Feet gekeken, en het was inderdaad maar een matige bedoening.
|
Dat vond ik ook een boutfilm
|
Ik moet eigenlijk naar bed want mijn schoonouders komen morgen op bezoek maar ik heb écht geen zin. Dan ben ik morgen maar een beetje :herp:
|
Haha, heel herkenbaar. En wat is die :herp: toch leuk :D
|
Ja, een :herp: zegt meer dan duizend woorden!!
Maar nu ga ik toch wel slapen, want een beetje :herp: kan wel, maar :herp::herp::herp: kan echt niet, dat trekken ze niet denk ik :o Truste! |
Slaap lekker :D
|
Ik ben inmiddels al tot :herp::herp::herp::herp::herp: gevorderd :ghe::D
|
Geen dank :herp:
|
Ik ga ook zo naar bed. Moet mijn moeder morgen helpen met verhuizen. Joepie. Maar goed, ze moet mij uiteindelijk ook helpen.
|
Hoewel ik had gedacht dat zij mij ooit moest helpen en ik haar nooit, maar ja, ZO IS HET NOU EENMAAL :herp:
|
Goeiemoren!
ik zie nu dat het pas half 7 is. :| Dat meisje wat gister bij voice kids als latste was, woont bij mij in de buurt. Haar ouders hebben een cholatterie en ze is niet ingebeeld. Mijn broertje heeft bij haar inde klas gezeten. :cool: |
Ik ben echt blij dat ik de disco gister heb afgezegd. een idioot ging met traangas spuiten en hadden ze de tent dicht moeen gooien. en er trok iemand een mes. ik wist gewoon dat het een onveilige disco was. :o
|
Dit wordt echt een TOPDAG, ik voel het. Ik sliep uiteindelijk om half 3 en ben alweer een uur aan het werk :herp:
|
Die TOPDAG was natuurlijk sarcasme, mocht het niet duidelijk zijn.
|
Aww
|
Aargh bij de buren zijn ze aan het verbouwen... Fatsoenlijk uitslapen is er niet meer bij :(
|
Ik heb verkeerd gelegen, nu doen mijn nek en hoofd pijn
|
Citaat:
edit: en ik wilde nog op de qoute reageren, oepsie :D Ik denk dat je mama sowieso wel had moeten helpen want ze was ongetwijfeld verhuisd gezien ze daar zo van houdt ;) |
Zullen je collega's inderdaad wel blij mee zijn! Vind je dat niet zwaar, die nachtdiensten?
|
Hm, ga ik dadelijk hardlopen of blijf ik als een lui varkentje op de bank liggen?
|
Citaat:
Maar nu het bedtijd is ben ik natuurlijk al over mijn slaap heen :D |
Maar is het dan niet lastig als je dingen moet doen die je alleen overdag kunt doen, zoals boodschappen halen of naar de kapper gaan? Of heb je wisseldiensten?
Ik heb altijd diep ontzag voor mensen met nachtdiensten omdat ik dat zelf niet zou kunnen denk ik :D |
mwah, ik doe boodschappen meteen na mijn werk (dan ben je ongeveer de enige in de winkel) en andere dingen doe ik op vrije dagen. Ik draai ook maar 3 tot 4 nachten he, valt mee! Geen wisseldiensten.
Ik heb altijd diep ontzag voor mensen die gewoon 's morgens kunnen opstaan en naar hun werk kunnen :D |
Citaat:
Citaat:
|
Goeiemorgen! Ik ben vandaag alleen, want mijn vriendje is een weekendje aan het gamen met vrienden. Wat te doen :O...
Ik denk dat ik wat ga opruimen en daarna dat ik ook gewoon ga gamen :cool:. |
Citaat:
|
Theodoor is ook aan het gamen met vrienden en ik ga zo wat cd's voor in de auto maken en een fietstochtje en nog wat studeren :y
|
:zombie:
Jezus, wat kut :D En ik heb vanavond nog een date, wat sowieso niet heel erg mijn ding is, maar met zo weinig slaap nog veel minder -O- Dus, om kwart voor 3 stipt naar huis en lekker een middagdutje doen wordt het en hopen dat ik me daarna weer wat beter voel. |
Mijn moeder staat hier keihard met Grease mee te zingen, op mijn open deur te kloppen en ze roept telkens heel haard: ZONNESCHIJNTJE
Toen ik zei dat ik haar spullen naar beneden zou flikkeren als ze niet op zou houden, ging ze weg. Dat kent me dan al 23 jaar en nog niet weten dat ik een humeur heb. |
Dat weet ze heus wel.
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ga zo haarverf kopen en iets bakken.
|
Citaat: