![]() |
Oud&saai #1763
Zo
|
Ja en nu vrolijker onderwerpen :D Potdomme met zo'n nare post het topic gesloten :o
|
Ja, dat had ik toen meegekregen. De neurologen hadden zich ook niet echt gerealiseerd wat de impact op jou zou zijn om zo verder te moeten.
|
Ja ok. Er waaien hier steeds heel grappige buitjes over! Dan zie ik het even regenen in de tuin van de achterburen, dan regent het in onze tuin, even later ook voor maar dan houdt het in de tuin alweer op, en dan is het weer droog. Echt binnen twee minuten.
|
Er komt nu een groot stuk blauwe lucht aangewaaid, dus ik ga snel het konijnenhok schrobben, tot zo!
|
huh, dat is maf! Hier is het nu droog, maar het waait wel heel hard.
|
Ik snap ook niks van het weer vandaag. Soms moet ik de gordijnen dicht doen omdat ik anders het beeldscherm niet meer kan zien, tien minuten later moeten alle lampen aan omdat het ineens super donker is. Wel mooie wolken!
|
Ik vind euthanasie geen naar onderwerp, eigenlijk. Het heeft juist allemaal positieve connotaties. Pijnloze manier van stoppen van lijden, dat iemand eerder aan zoiets denkt dan aan zelfmoord, dat er overleg is met artsen, dat het een extra optie is in situaties waarin opties schaars zijn, dat je controle over je eigen leven kunt behouden, allemaal positieve dingen. Fijn dat ze je de optie gaven, Snebbel (y) Dat scheelde veel, denk ik. Soms is de aanwezigheid van een deur voldoende.
|
Drie vriendinnen komen bij mij thuis oud en nieuw vieren. Iemand tips om het feestelijk te maken? We gaan kaasfonduën (hoe schrijf je dat?) en ik haal wat jip en jannekechampagne in huis en 1 fles alcoholisch spul (we drinken allemaal nauwelijks) en ik doe niet aan vuurwerk. Ik ga nog wat oliebollen scoren ergens en verder weet ik het niet zo goed!
|
Ik vind sterretjes altijd leuk en feestelijk :bloos:
|
Echt veel forummers halen Jip en Janneke champagne :D :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Tsja :P het is wel een enigszins acceptabele vervanging ja :P
|
Vorige jaren vierde ik vaak oud en nieuw bij anderen en dan nam ik altijd een fles jip en janneke champagne mee :D
|
Citaat:
Vrolijker nieuws dan: http://www.cracked.com/photoplasty_5...actors_p34/#23 :cool: Blijft leuk om te zien. Misschien moet ik er ook een paar inzenden onder m'n echte naam, ter bevordering van de Google-resultaten. |
Mijn ploeggenootjes, nou ja, van een zusterploegje, komen hiernaartoe. Ik heb tegen hen gezegd dat ze dan maar zelf voor alcohol moesten zorgen als ze dat zo graag wilden en dat ik alleen jip & janneke champagne ging halen :D(Y).
Mijn eigen ploeg daarentegen stelde voor om als ondertitel voor onze ploegnaam 'Drinkt op elke overwinning' te doen. :facepalm:. |
Zo meteen eens even boodschapjes doen. Bij de AH hebben ze ook wel wat spullen voor O&N. Ik moet in ieder geval nog wel champagneglazen kopen. En ik dacht eerst aan van die glitterkanonnetjes (als je begrijpt wat ik bedoel) maar dat geeft zo'n troep en ik ga echt niet naar buiten :o:D En ik durf eigenlijk niet zo goed naar de winkel want ik hoor al overal geknal. Wat een faalhaas ben ik ook. Maar ik schop mezelf gewoon de deur uit :D
|
Ik ga vandaag gewoon niet het huis uit, het klinkt alsof het heul hard waait en er komt een donkere lucht aan enzo.
|
Citaat:
|
Citaat:
En je kunt afspreken dat je je allemaal chic en glitterig kleedt en opmaakt (y) |
Oh ik ga een cake bakken voor morgen en versieren met prinsessenglitterspul *O*
|
Volgens mij heeft Frayne me virtueel aangestoken met haar bacillen, ik heb net bijna 12 uur geslapen.
|
Hihi
|
Is niet grappig :D
|
Citaat:
|
Ik heb een confettikanon :bloos: dat geeft wel troep maar ach, daar zijn stofzuigers voor.
|
En nu ga ik echt boodschappen doen! Toedels!
|
Oh en ik bedenk dat ik maar 1 fles champagne heb voor 12 personen. Maar op zich weten al die elf anderen dat al, dus als ze dan geen champagne mee nemen is het ook wel hun eigen schuld :o of moet ik ze er aan herinneren?
|
Ik vind december een heel erg stomme maand, eigenlijk. Altijd te veel semi-verplicht sociaal contact, altijd te weinig tijd voor tekenwerk. Plus het is donker en er is vuurwerk. Tegen nieuwjaar ben ik er altijd ontzettend klaar mee en wil ik me gewoon rustig opsluiten in mijn huis, maar in plaats daarvan moet ik twee dagen met mijn ouders mee naar mijn opa en oma in Duitsland.
|
Dat is het lastige als je je huis beschikbaar stelt voor feestjes: mensen nemen meteen aan dat je ook verantwoordelijk bent voor de organisatie ervan.
|
Of nouja, moet, moet. Ik kan gewoon thuisblijven natuurlijk, maar dan ben ik harteloos. Fijnzinnige emotionele chantage is bij ons familietraditie aan het worden (y)
|
maar wat heb je verder dan voor grote hoeveelheden sociale contacten in december? Naast kerst en oud& nieuw? Want ik neem aan dat drie dagen sociaal doen per maand niet ver bovengemiddeld is :P
|
En toen was mijn collega ziek en moest ik toch weer werken :herp: Ik heb net even uitgerekend dat ik de afgelopen 6 nachten gemiddeld 4 uur en 3 kwartier sliep per nacht. NIET COOL.
|
Net drie uurtjes wezen wandelen (y) En we bleven de hele tijd droog. En nu heb ik een bitterkoekje (y)
|
Citaat:
|
Ik heb trouwens een anonieme kerstkaart gekregen :confused:
|
Vast gewoon vergeten z'n naam erop te schrijven. Of hij/zij verwarde kerst met valentijn :p
|
ja, het is zo'n voorgedrukte kaart die je op zich alleen maar zou hoeven ondertekenen. Er zit wel een groene verfveeg in een hoekje, dus ik denk dat het van een vriendin is die schildert :D
|
In oliebollen die een brassband in het Friese Wirdum zaterdag verkocht, zijn insecten aangetroffen. Waardoor de beestjes in de oliebollen terecht zijn gekomen en om wat voor insecten het precies gaat, is nog onduidelijk. De brassband adviseert kopers op zijn website de lekkernijen niet op te eten.
:D |
Citaat:
De andere dingen ook niet echt, hoor, en objectief valt het sowieso nogal mee. Ik raak gewoon erg snel overgestimuleerd. Autistisch trekje. |
|
Wat een perfecte zondag! Wafels bakken was leuk en nu ben ik aan een puzzel begonnen. Kneuterigheid ten top, maar zo fijn :bloos:
|
Ohja, sinterklaas was ik vergeten. Met meerdere sinterklaasvieringen en meerdere verjaardagen erbij wordt het inderdaad wel druk. Dat is niet noodzakelijk autistisch, dat is gewoon introvert :P
|
Wie wil mij een schop verkopen :O?
|
*schop*
|
*schopt*
Ik heb toch maar de FBTO afgesloten. Ik ging voor de zekerheid kijken of OHRA (waar ik nu zit) iets had wat me kon laten blijven, ondanks dat ik bijna zeker was dat niet te willen. Maar hun basis kost hetzelfde als de basis+tandarts bij FBTO, en met dezelfde tandartsverzekering van 500 euro per jaar, was ik ruim 20 euro duurder uit. Dag OHRA. |
Misschien iemand in een tuinwinkel?
|
Thanks (Y) het heeft semi geholpen. Ik heb nu in ieder geval afgewassen en thee gezet. Dat is toch weer iets!
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:17. |