![]() |
Ik weet het niet meer.
Hoi,
Ik heb weer een bui dat ik niks meer wil dus echt niets zelfs leven. Hoe kan ik uit zo`n dip kommen. Ik word er gek van. Het liefst gooi ik me NU nog voor de trein. gr, michello |
Hey,
Had vroeger ook van die tijden maar ben er doorheen gekomen nooit opgeven eb ik geleerd van mijn moeder ook al zou je het zo graag willen doen wat los je ermee op niks! okee je bent weg ma denkt ge echt da dat u gaat blij maken geloof mij het antwoord is neen gewoon zo snel mogelyk proberen vergeten en aan andere dingen denken good luck |
Hier kom je doorheen. Je bent sterker dan je denkt. Door de negatieve dingen leer je het leven ook meer te waarderen dus er zit overal wel een positieve kant aan.
Alleen omdat het nu slecht is voor je betekent dat niet dat dit altijd zo zal zijn. Life is worth living. |
waarom doe je dat dan niet ? er moet vast iets zijn wat je tegen houdt en waarom je hier je hart komt luchten.
en zoals je al zegt het is een dip. heb je mischien iemand in je rechtstreekse omgeving waar je mee kan praten? of gewoon iets om je mee af te leiden mischien helpt lekker iets anders doen en niet hier aandenken wel. |
Nou vertel, wat is er zo erg.
|
Ik ben nog maar 16 maar heb tog al een heleboel shit gehad ik ben er nu overheen door de steun ban mn vrienden maar ik heb tijden gehad dat ik soms wel anderhalve fles whisky achter oversloeg. Doe dit aub niet want jou shit komt dubbel zo hard terug. Het beste wat je kunt doen is erover praten, en je kunt wel denk van hij heeft makkelijk praten maar het is wel zo.
|
Jij komt wel heel vaak met dit soort klachten.. ben je aan het trollen? want dit verhaal ziet er totaal ongeloof baar uit
Zoniet vertel maar wat er loos is. |
Citaat:
|
Ik heb het over 350ml flesjes red label en ze gingen er net zo snel weer uit als ze er in gingen.
|
Ik heb nu net een pilletje gekregen waar ik weer wat rustiger word van in mijn hoofd (no drugs)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
(zeg niet dat jij het doet) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:33. |