![]() |
Wat is de ideaale vrouw?
Hoe ziet het ideaale meisje eruit?
|
Knap en zonder stembanden.
|
Jongens, beetje serieus....
Het is voor elke man anders. Jij vindt het ene gezicht/figuur/kont/voorgevel leuk, aantrekkelijk fijn. En een ander houdt weer van wat anders... En zo past er op ieder potje vaak een deksel. |
Als er één ideaal meisje was dan zouden er een paar miljard mensen rondlopen die met hun (minstens) tweede keuze geëindigd zijn ;)
Gelukkig heeft bijna iedereen een andere smaak, wat het ook weer interessant maakt. |
Natalie Portman.
|
Kim Kardashian
|
Topic opgeschoond. De volgende die een onzin-antwoord plaatst of offtopic gaat kan een waarschuwing verwachten.
|
Als je een meisje een chick noemt vind ze het zoizo irritant O.o
|
Blake Lively.
|
Inderdaad je hoort een meisje geen 'chick' te noemen, ik vind dit persoonlijk hoogst respectloos.
Zoals Wolter zegt: "iedereen heeft zijn/haar eigen smaak", ben ik mee eens (er zwemmen meer vissen in de zee dan je denkt en er zal altijd wel 1'tje bij zitten die goed smaakt) ;) |
Ik zou er wel willen uitzien als Nicole Scherzinger (y)
|
jongens ik denk dat het een beetje raar klinkt maar: kijk naar wat het van binnen is. stel je eigen normen en waarde bij een meisje. ieder meisje is anders en als het iemand is die je gewoon enorm vertrouwt leuk vind en die jou respecteert en ook leuk vind heb je de perfecte meid!
het heeft niks te maken met uiterlijk, natuurlijk het is leuk. maar er is niks dat zo snel went als een mooi uiterlijk van je vriendin! en btw. please noem geen enkel meisje een chick |
Natuurlijk kan je een bitch gewoon een chick noemen. Als ze beledigd zijn door zoiets weet je meteen dat je te maken hebt met een hoofdpijngeval.
|
Citaat:
|
Bassiebe je kunt nu wel zeggen dat het uiterlijk niks uitmaakt en al die onzin. Maar of je het nu leuk vind of niet bij iemands uiterlijk maken mensen toch hun eerste oordeel over een persoon en die oordelen zorgen er meestal wel voor met wie je omgaat of wie niet en op wie je verlieft. Natuurlijk kan het soms ook wel is anders gaan of heb je verkeerd geoordeeld. Maar meestal gaat het wel zo, en ik wed dat jij dat ook doet.
|
je perfecte meisje *chick* is het meisje waar je gelijk een klik mee hebt
en waar je goed mee kan praten |
Bestaat niet.
|
Citaat:
Ja oke als je elkaar ontmoet is het wel belangrijk want je kijkt eerst naar t uiterlijk. Maar als je een vriendin hebt waarmee je geen klik hebt, jouw hobby en wat je doet niet respecteert en altijd ruzied. Maar ze is wel enorm mooi... Tja dat noem ik geen leuke relatie |
Daarom zorg je dat ze en leuk is en lekker. Waarom zou je alleen voor een leuke persoonlijkheid gaan? Het is geen of-of.
|
:D Waarom maken jullie je druk om of ze chicks genoemd mogen worden of niet :D? Ik noem andere meisjes ook gewoon chicks, wij spreken elkaar soms aan met 'He chick' (of doos, liefje, schatje, wat dan ook) en het zou mij echt geen reet kunnen boeien als mijn vriendje mij een chick zou noemen. Of zijn chick, ook goed. Dus nee, meisjes vinden het niet sowieso irritant om een chick genoemd te worden.
En tuurlijk doet uiterlijk er toe. Maar zoals meerdere mensen al hebben opgemerkt: Voor iedereen is het perfecte meisje anders. En zelfs dan zullen er nog altijd dingen zijn die toch niet helemaal perfect zijn, waarvan je aan de ene kant wil dat het anders zou zijn en aan de andere kant je niet wil dat het veranderd omdat het gewoon bij het meisje (of de jongen) hoort. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het heeft alles te maken met uiterlijk. Uiterlijk geeft een voorselectie. En blijven jullie hierover zeuren, dan beantwoord de vraag maar op deze manier: wat is het ideale uiterlijk van een meisje?
Dat gedoe dat mensen geen chick mogen zeggen ook: wie het als stopwoord gebruikt zegt daarmee iets over zichzelf. En wie zich eraan stoort ook. |
Citaat:
|
- Aantrekkelijk (subjectief)
- Intelligent (subjectief) - Leest graag boeken (pre) Voor mij dan. |
Citaat:
Als je de keus zou hebben tussen een chick met gemiddelde uitstraling en leuke persoonlijkheid of een knap meisje met een leuke persoonlijkheid zou je toch ook kiezen voor dat 2e. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:07. |