![]() |
Saaie voornemens #1764
Continue *O*
|
Beetje meer sporten, af en toe wat minder serieus zijn, naar de stad verhuizen in plaats van in Lent blijven wonen (Y)
|
T&P is weg, en nu ziet het subforum Ontspanning er maar kaal uit. -o-
|
Citaat:
|
Meer sporten en niet weer beginnen met roken.
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Saaaaaai.
|
Ho misschien moet ik eens gaan quoten.
|
Of niet. Nu zitten jullie vast allemaal te :lisa:'en.
|
Nu durf ik niets meer te posten, het is vast toch saai :bob:
|
Hoogstpersoonlijk zorgen voor het einde van saai lijkt me wel een mooie kroon op mijn werk hier.
|
Wat Missy niet lukte lukte .sann wel MUHAHAHAHA.
|
Oh ik ben niet meer .sann.
|
En was Missy wel degene die saai wilde stoppen?
|
JEZUS WAT BEN IK VERMOEIEND VANAVOND. Ng.
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Goede voornemens bij de jaarwisseling zijn gay as fuck. Waarom zou je wachten met jezelf verbeteren tot datum X. </moppersmurf>
|
Mijn beste goede voornemen is denk ik wel een goede tante worden! Mijn schoonzusje is zwanger en ik word voor de eerste keer tante *o*
|
Citaat:
|
Elleu.
|
Hai.
|
Oh ja, ik moest op tijd gaan slapen want ik moet morgenochtend vroeg de huisarts bellen. :ghe:
|
Oh, dan slaap lekker. Ik moet eigenlijk ook op tijd gaan slapen, maar ik kijk darts :o
|
Mooi, afgelopen. Nu kan ik naar bed.
|
Yay, ik ben voor het eerst sinds vrijdagmiddag weer thuis! Kan ik eindelijk eens normaal slapen en niet in een kamer met bordkartonnen muren en een stom buiten of op een bank met 2 katten op m'n hoofd.
Ik heb helemaal geen nieuwjaars gevoel btw. Gisteren ook echt niet. Jullie allemaal wel? Ach, heb iig een awesome weekend gehad. <3 |
Ik heb EINDELIJK Avatar gekeken. En nu wil ik naar Pandora en een Na'vi worden :ghe:
|
Mijn goede voornemens zijn:
- afvallen; - rijk worden; - meer muziek maken; - alleen maar achten en hoger halen. |
Mijn goede voornemen is een andere baan zoeken. Begin dit werk erg zat te raken. Ik heb nog veertig werkjaren te gaan dus lang genoeg om een andere carrière te starten.
|
Ik heb een gratis bioscoopkaartje gevonden, nu maak winst met geld.:cool:
|
Ik wil graag stoppen met uitstellen tot het laatste moment. En 4 kilo afvallen. En iedere weekend hardlopen.
We zullen zien, het is niet alsof ik me dit anders nooit voorgenomen heb :facepalm: |
eten, naar de supermarkt, afwassen, geld en sleutels zoeken , eten en dat voor kwart over 12. :(
|
Dat is toch tijd genoeg?
|
Niet als je computerspelletjes speelt en alles uitstelt. :o
|
Haha oke, dan wordt het lastiger ja!
Maar hup hup, eerst doen wat allemaal moet en dan kun je dan lekker rustig computerspelletjes spelen! |
Citaat:
|
-mijn sportschema van drie keer per week volhouden, liefst opvoeren naar vier (eventueel met dansen erbij),
-op gewicht blijven -elke dag hoofdvak studeren -meer pianospelen -mijn huiswerk voor alle vakken af blijven hebben voor de les (dat verslapte aan het eind van het semester) -toegelaten worden in keulen voor uitwisseling -een goede oplossing vinden met mijn neuroloog of dokter voor mijn klachten |
- weer gaan taekwondo-en
- keer naar arts om eens goed naar mn knie en rug te laten kijken - rijbewijs halen - centen sparen voor eventueel weer een leuke vakantie in 2014 |
Citaat:
Alles gedaan behalve weer eten, maar dat doe ik zo wel. |
|
Awesome Pip :cool:
|
Nice Pip! Pinpas al gevonden?
|
Eh. Dit is niet zo tof. Een aantal weken geleden stond er nog allemaal info over de opleiding die ik ga doen op de site van het roc, en nu niet meer. Nu ben ik een beetje :lisa:
|
Ik kon op mijn werk niet in mijn computer, omdat mijn account was verlopen. Handig. (Y)
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:07. |