![]() |
waar en en hoe heb jij je vriend(in) ontmoet?
Zoals de titel al zegt; waar en en hoe heb jij je vriend(in) ontmoet?
Op het moment heb ik geen relatie, mijn ex heb ik op school tijdens de pauzes leren kennen. |
Mijn eerste vriendje was een vriend van een vriend. Die daarna was van mijn studentenvereniging en de huidige ook.
|
Mijn eerste vriendje leerde ik kennen op de middelbare school. Mijn tweede en tevens huidige vriend was/is een vriend van mijn ex en heb ik via hem leren kennen op dezelfde school.
|
Op schoolreisje met mijn oude school. Ik kende de anderen die meegingen wel, maar ik mocht ze niet, ze dronken alleen maar de hele dag. Hij deed dat ook niet, dus hij stond ook alleen, dus we maakten kennis en spraken af om samen in de metro te gaan. Dat was donderdag. Vrijdag gingen we dat ook echt doen en zoende hij mij. Zaterdagmiddag zoende ik hem terug en zaterdagavond waren we een stel.
jaja. |
Mijn vader leerde zijn tante op een gitaarfestival in Heimbach kennen op 18 augustus 1992 en het was heel erg drassig op de camping dus toen mochten we bij hun in de tuin staan met de tent. Die tante woonde dus samen met haar broer, die de vader is van mijn huidige vriend. Onze ouders raakten bevriend en gingen vervolgens elke vakantie bij elkaar chillen en zo groeiden we samen op en werden we jeugdmatties (y)
En dat is een relatie geworden omdat we elkaar eigenlijk al best leuk vonden maar we wonen 250 km uit elkaar en ik had een vriend en we waren gewoon matties (friendzone enzo). En toen ging het uit met die vriend en toen had ik een soort rebound-ONS met hem en toen hadden we zoiets van, hee, we kunnen niet alleen leuk oorlogje spelen en zuipen met elkaar maar ook nog best chill batsen, laten we dat vaker doen. En toen gingen we dat vaker doen. (y) |
Ik ging toen ik vijftien was met de vriendengroep/blaaskapel van mijn zus mee carnaval vieren. Dat was tof en hij was daar ook. Elk jaar zagen we elkaar alleen die drie dagen (een heel sporadisch op een feestje ofzo, maar dat was max. twee keer per jaar). Toen ik achttien was hebben we voor het eerst gezoend met de carnaval maar hij vond me toen nog te jong. Het jaar daarna hebben we nog eens gezoend maar het duurde nog tot juni voordat we officieel een stel waren. In de tussentijd wel veel contact gehad en ook geprobeerd geen contact te hebben maar dat ging niet helemaal zoals gepland, dus toen besloten we maar een stel te worden.
|
Ik heb mn huidige vriend ontmoet bij de Mac, daar werken we allebei (hij de burgers, ik de schoonmaak) :P
Mijn twee exen heb ik ontmoet op zomerkamp en op school (: |
In my dreamss.
|
simpel door mijn beste vriend
|
ouderwets in de discotheek :cool:
|
Mijn ex heb ik ontmoet op kerstgala op school & mn huidige vriend zit bij me in de klas ;3
|
Exen op school. M'n vriendin op dit moment op het forum.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ze is al verwijderd. Naam? (y) |
Op de verjaardag van de ex van een vriend van me.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:40. |