![]() |
ervaring met simbo ?/ vakantie vrieden gezocht
ik wil dit jaar zelf (met begeleding) op vakantie gaan.
ik wil waarschijnlijk met simbo naar ligo di jesolo. heeft iemand hier ervaring mee (of met andere simbo reizen) ? en ik zou het ook leuk vinden om met iemand anders te gaan, bied maar aan ...... |
Ik wil dat ook, iets met simbo.. maarja overtuig eerst m'n ouders maar eens.. ik zoek inderdaad ook nog mensen met ervaringen want je kan ook via vinea gaan
|
Ik ben een jaar terug met vinea naar lid di jesolo geweest, was leuk om te doen maar mij te kamp achtig.
|
Citaat:
|
Nogal strict, als voorbeeld: helm op tijdens het fietsen,
|
serieus, what the fuck.
dat fietsen heb ik alleen geen probleem mee, want fietsen zijn d8 ik niet in het buitenland. ik vraag me ook af of dat bij 16-20 is .... maar ik snap wat je bedoelt |
Citaat:
|
Ben je op zoek naar reisgenootjes of meer naar ervaringen? Als je echt op zoek bent naar iemand om samen met jou te gaan, dan past dit beter op Contact Gezocht en verplaats ik het voor je :)
|
@daantje, het is een beetje een combinatie.
|
ik ben 2 keer mee geweest met simbo leuke tijd gehad
dit jaar wil ik weg met vinea rondreis italie |
Hee,
Ik ben 14 en ik ga naar argeles sur mer, 12 juli. Wie gaat er nog meer? Ik ga trouwens met simbo |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Was zelluf ook geweest met wat vrienden naar Renesse...
Was wel tof, alleen jammer dat we wel regen hebben gehad :-( Wat wel een beetje jammer was, was dat ik thuis kwam en dat ze bij mij hebben ingebroken met een slagsleutel. Omdat er geen braaksporen waren, keerde de verzekering ook niks uit! :-( Echt balen! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:24. |