![]() |
Boeken voor havo examenjaar help!
Hoi iedreen,
Ik hoop dat jullie mij kan helpen met boeken die ik moet hebben voorexamen ik doe dit jaar havo staatsexamen en ik kan nergens vinden welke boeken ik moet hebben mijn vraag is welke boeken titels van de volgende boeken moet ik aanschaffen: maatschappijleer nederlandse taal en literatuur engelse taal en literatuur turkse taal en literatuur biologie natuurkunde scheikunde wiskunde B welke leesboeken moet ik voor literatuur lezen? ik heb meerdere boekenhandels geiemaild maar niemand gaf een antwoord en de duo die weet het ook niet. Alvast bedankt aan iedreen met een antwoord :) |
kom op mensen ik heb dit nodig ik woon niet in nederland ik loop achter met leren :*( ik weet helemaal niks ik weet niet een hoeveel boeken ik moet lezen voor al die talen help help help please ik heb alleen de namen van die boeken nodig
|
Ten eerste is dit een forum, geen chatbox ;) het kan dus even duren voordat je antwoord krijgt
Ten tweede staat het hier niet goed, misschien dat je op Algemene Schoolzaken een antwoord krijgt, ik verplaats het topic daar naar toe. |
En ik zou eens contact opnemen met het instituut waar je het examen gaat afnemen of lessen volgt, zij kunnen je misschien helpen.
|
Ik zou inderdaad contact opnemen bij het instituut waar je je lessen volgt. Ik kan alleen zeggen wat ik voor boeken heb.
maatschappijleer: weet ik niet meer want dat is al twee jaar terug. Volgens mij thema maatschappijleer nederlandse taal en literatuur: Nieuw Nederlands en Laagland literatuur biologie: biologie voor jou natuurkunde : Newton, dacht ik scheikunde: Chemie overal, dacht ik wiskunde B: getal en ruimte |
ik doe staatsexamen voor nederlanders die in het buitenland wonen ik heb naar duo gebeld hun zeggen dat ze alleen maar examen regelen ik heb geen school ik moet alls zelfstandig doen en ik weet dat het geen chatbox is :( ik ben een beetje wanhopig aan het worden ik wil slagen ik loop achter :*( maar iedreen bedankt voor je reactie :)
|
Examentrainers (ik vond de examenbundel zelf niet zo overzichtelijk) van noordhoff voor biologie, wisB, sk en natuurkunde zijn echt heel handig. Dus die raad ik ook aan.
Voor natuurkundeboeken zou ik voor ''natuurkunde overal'' gaan. Die zitten vol voorbeelden. Ik hoop wel dat je het op tijd redt, je begint namelijk wel heel laat. |
Dankje wel, ja ik weet het ik begin bang te worden maar ik ga het proberen ik hoop dat het leukt.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:43. |