![]() |
Defense of the Ancients (DOTA)
Dit spelletje heeft nog geen topic, maar is wel ver-schrik-ke-lijk leuk om te doen, als je er een beetje into komt.
Word je steeds weer gedenied door die Vengeful Spirit? Faceless Void die je 1v5t? Tinker die overal begint te pushen? Dit is het juiste topic! Tevens mag je hier wat steamnamen plaatsen. Mijn steam is HIER te vinden. En jullie? |
Eventjes gespeeld. Leuke poging in het Moba genre maar LoL vind ik eigenlijk gewoon veel leuker.
|
Zeker gaaf inderdaad (y) zit op ongeveer 750 uur al en blijft leuk
|
Ik heb DoTA2 gratis van iemand op het forum gehad, en sindsdien heb ik een collectie van 8 (!) invites opgebouwd voor mensen om het spel gratis te krijgen. Zonder er dus ooit zelf voor betaald te hebben. Ik heb het idee dat ze héél graag meer spelers willen.
|
Natuurlijk willen ze dat :p Het werkt ook nog eens, sinds die spam van invites zijn er meestal in plaats van 60000-100000 mensen 150000+ mensen online.
Los daarvan is het inderdaad een beetje overdreven hoeveel invites iedereen krijgt :p |
Ze kunnen geen prijskaartje aan de game hangen. Als je het alleen maar kon doen nadat je er 20 euro voor had betaald speelde niemand het.
|
Het wordt inderdaad ook free to play, HoN heeft het geprobeerd met dertig euro. Was niet een grandioos succes. Echter vond ik het mijn dertig euro meer dan waard en ik zou het voor DotA ook over hebben.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:36. |