![]() |
Vakantiebaantje
Hoi
Ik ben 20 jaar en ben opzoek naar een baantje dat ik kan doen nadat ik mijn diploma (6VWO) heb gehaald. Ik wil minimaal een maand tot maximaal 2 maanden werken. Heeft iemand tips? (Enschede) alvast bedankt x |
Het zal wel iets in de super worden, als je er max. 2 maanden gaat werken is het voor de meeste bedrijven niet interessant om iemand een paar weken in te gaan werken.
|
Ik snap het niet, waarom nemen mensen altijd vakantiebaantjes? waarom niet gewoon voor een tijdje een vast bijbaantje? dan hebben veel meer mensen interesse in je
|
Supermarkten of andere winkels zoeken vaak mensen voor alleen de zomervakantie, maar ik denk dat je daar met 20 al te oud voor bent.
studentenwerk.nl heeft ook vaak tijdelijke projecten. |
Toen ik op de middelbare school zat heb ik vakantiebaantjes gehad bij een GGZ-instelling in het personeelsrestaurant en achter de bar. En een keer in een groot kantoor waar mijn vader werkt, hier heb ik dingen in het archief gesorteerd. Ik geloof dat gezondheidsinstellingen vaak hun eigen uitzendbureau hebben, dus als je dat ligt, kun je proberen daar te kijken. Ze zoeken ook vaak schoonmakers in de zomer, omdat hun eigen krachten op vakantie gaan. Dat baantje op het kantoor had ik via mijn vader, maar moest toen wel langs een uitzendbureau (tempo team) om me in te schrijven, dus ik neem aan dat ze bij uitzendbureaus wel meer van dat soort werk hebben. Loop gewoon eens binnen zou ik zeggen.
|
In bezit van een rijbewijs? Meld je aan bij een studentchauffeur bureau. Vaak kan je zelf je beschikbaarheid doorgeven en je rijdt in de dikste auto's. Zelf ook gedaan, enige nadeel was dat je vaak 's avonds laat met het OV terug moet en het nog wel eens spannend wordt of je dat allemaal haalt.
Schoonmaakwerk kan volgens mij ook altijd wel. Betaald wel leuk, misschien is het werk alleen wat minder leuk. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:21. |