![]() |
Een plaats om je blog te promoten :3
Er zullen vast mensen zijn hier die ook regelmatig een blog bijhouden?
|
Ik in ieder geval niet en het promoten van je blog wordt meestal als reclame gezien, maar ik krijg wel een idee hierover. Ik ga op Admin eens voorleggen of we hier een plaatsje voor kunnen maken en waar dat het beste zou passen. Misschien uitgebreid tot websites, deviantarts, blogs, livejournals en weetikwatnogmeer.
In tussentijd verplaats ik dit even naar Beleidszaken, dan kunnen anderen daar ook hun mening over kwijt. |
Blogs, de aids van het internet. Allemaal vervelende personen die denken dat hun mening over triviale zaken relevant is.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik vind het wel een puik idee |
Wel weer typisch Reverend ook. Wat hij bedoelt te zeggen is "in mijn wereld zijn blogs de AIDS van het internet" maar zo kan het dus ook:
http://blog.davidwarburton.net/2010/...rage-for-esxi/ |
Blogs zijn prima om muziek te vinden (Y)
|
|
Ja, Simon, maar TS bedoelt een plaats waar je je eigen blog kunt promoten.
|
Simon doet dat even hier, dat zie je toch.
|
Citaat:
www.scholieren.com/jaartallenspel |
Op Art is er nu een sticky waar mensen kun Deviantart en/of website kunnen posten.
Op de planning staat ook zo'n soort topic op LS, voor blogs en pinterest dan, maar ik ga nog even op een reactie van Trimm wachten. |
En LS heeft nu een blog/pinterest/DIY-ideeën topic.
|
Citaat:
|
Ja, dan kan ik mijn geheugen trainen ^^
|
Volgens mij moet het ook seksualiteitsdeskundige zijn ipv seksualiteitdeskundige, maar dat zit dan weer niet in het jaartallenspel waar de jaartallen verder ver te zoeken zijn zoals Not for Sale gisteren al opmerkte.
|
Feedback op jaartallenspel even verplaatst naar dit topic:
http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1870933 Citaat:
|
(y)
|
Het mag allebei, maar zij kiest jouw kant. ;) Haar uitleg:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:23. |