![]() |
Schuldig over borsten
Hee
Ik voel me vaak schuldig omdat ik heel vaak kijk naar borsten van andere meisjes en ook heel vaak aan mijn aigen borsten voel enzo.. ik weet niet of het raar is? of juist best normaal? Ik vind het vooral erg dat ik niet van me eigen borsten af kan blijven ik blijf er maar aan pielen en mee spelen:bloos: Is dit raar voor een meisje van 12? xx :lief: |
Nee hoor dat is niet raar, heel normaal om je lichaam te "ontdekken", daar hoef je je niet voor te schamen. Wel een beetje uitkijken waar je het doet want als je in het openbaar aan je borsten gaat friemelen zullen mensen wel een beetje raar opkijken!
|
nee hoor, is helemaal niet raar :) dat je naar anderen kijkt is gewoon nieuwsgierigheid voor te weten of het bij hun wel hetzelfde als bij jou zou zijn. en 12 is een goede leeftijd om jezelf te ontdekken dus voel je zeker en vast niet schuldig.
|
Dat is wel raar ja. Waarom zou je je schuldig voelen over iets waar je niemand mee lastig valt?
|
Nee helemaal niet. Toen ik 12 was had ik ook mijn eerste 'ontdekkingen' bij mezelf (en anderen :O )
|
ik heb dit ook want ik merk sneller op of ik zelf aangeraakt word of iemand aanstoot (per ongeluk!!)
|
Je bent puber en ontdekt net je eigen lichaam en gaat vergelijken. Volkomen normaal.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:23. |