![]() |
Schizo (of: uitstappen)
(voor flurry; in de trein van Dordrecht -> Eindhoven 10:01 15 aug 2002)
Schizo (of: uitstappen) Ik liep met God over het strand vannacht de lucht was strak, het water stil en ik zei "God, ik heb eens nagedacht en ik weet niet of dit is wat ik wil" Ik wist niet meer wat ik moest beginnen vond wel wat troost in de goedheid in Zijn stem maar ik wist ook diep van binnen: "Ik geloof niet meer in Hem" "Je mag alles zeggen wat je vindt, ik ben er niet voor niets", antwoordde Hij en ik begon te huilen als een kind en schaamde mij Ik liep met God over het strand vannacht de lucht was strak, het water stil en ik zei "God, ik heb eens nagedacht en ik weet niet of dit is wat ik wil" "God, ik word atheïst" schokte toen mijn stemgeluid en God was wel een beetje pissed maar dat maakte niets meer uit Hij zei nog:"Ik denk dat ik dan nu maar ga, atheïsme is voor mij echt onbekend gebied" en Hij riep me nog eens na: "En vergeet je medicijnen niet!" |
Cool :)
|
Gaaf, vind de eerste strofe trouwens iets moois hebben,
zit veel waarheid in... en daarbij issie gewoon gaaf :D ;) X |
hehehe
stoer :cool: (y) |
Ja ik zie wat je bedoelt, hij is mooi;
zwaar cool X |
dankjou's :)
|
ontzettend gaaf!
|
laatste strofe vind ik erg mooi.. dat einde... er word iets grappigs in onthuld wat toche er sirieus is.. (y)
|
Gewoon goed :cool:
|
Heel leuk. :) Eerste 2 strofes vind ik ook...goed. (Niet alleen leuk. Zeg maar.)
|
en schaamde mij
als je daar nu en schaamde me voor mij of iets dergelijks van maakt loopt ie daar lekkerder door.. vind ik dan Enneuh, verder erg leuk, humor in verwerkt, en dat is altijd leuk.. begint idd ook echt goed, wat je in de loop van het gedicht beetje kwijt raakt, maar de humor ook in het einde maakt dat wel weer goed wel knap.. zoiets wat voor heel veel mensen ene strijd is zo simpel en met humor verwoorden |
Hee jij! Hij is goed man! Echt wel! :)
|
|
Citaat:
|
Wow, inderdaad best goed ja. - Zit wat in en ook humor.
En Jan-Diederik rot ff op. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
*********** |
Citaat:
|
Citaat:
Echt triest. |
Citaat:
|
Hey, ik moet toch even kwijt dat je een fantastische manier van dichten hebt, ik lig elke keer weer dubbel! :D Ga vooral zo door! (y)
~Silverwolf~ |
Citaat:
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=199855 |
Citaat:
Ik heb niet zoveel verstand van computers, maar is het niet mogelijk dat hij mijn IPdinges gebruikt ofzo? :confused: Ik bedoel, ik vind het niet zo leuk als ik door die J.D. problemen krijg :((n) |
Citaat:
hmm, zit je achter een proxy ofzo :confused: anders weet ik het ook niet hoor.. |
Citaat:
|
Citaat:
Je krijgt dus geen ban als je je vanaf nu goed gedraagt ofzo :D ben je onterecht beschuldigd, ga dan klagen op Feedback...er is al een speciale topic over Jan diederik geopend. |
Citaat:
|
Ik ben al de zoveelste die reageert en ik weet niet eens of je dit nog leest, maar ik wilde toch ff mn mening kwijt :)
Hij is echt superkikke. Onwijs bekend gevoel en dan dat laatste stuk met 'en vergeet je medicijnen niet.' Zo'n beladen onderwerp in je laatste regel een humoristische draai geven vind ik echt fantastisch. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:14. |