Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Psychologie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=51)
-   -   en nu? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1871920)

hetisdenatuur 04-01-2013 22:12

en nu?

hallo mensen,

doordat ik meerdere jaren ben gepest, heb ik mijn gevoelens afgesloten. Ik ben nooit blij en weet hoe het voelt om blij te zijn, ik voel alleen verdriet en pijn en woede. Weet iemand een hoe ik hiermee moet omgaan. Want het zou mijn leven beter maken, hoop ik, zo wil ik niet doorgaan...

DonaldFuck 04-01-2013 22:39

Psycholoog al geprobeerd?

-Winter- 04-01-2013 22:40

Ga naar psycholoog.. en iedereen weet wel hoe het is om blij te zijn okal is het maar 1 sec

LizViicious 05-01-2013 13:04

Citaat:

hetisdenatuur schreef: (Bericht 32972522)
hallo mensen,

doordat ik meerdere jaren ben gepest, heb ik mijn gevoelens afgesloten. Ik ben nooit blij en weet hoe het voelt om blij te zijn, ik voel alleen verdriet en pijn en woede. Weet iemand een hoe ik hiermee moet omgaan. Want het zou mijn leven beter maken, hoop ik, zo wil ik niet doorgaan...

niet huilen nerd, je ebt een fucking huis om in te leven, je krijgt eten,drinken kleding flikekr op man.

ga in afrika wonen dan weet je wat blijheid is.
mongool en als je gepest wordt is het gewoon een teken dat je zwak en onzeker bent.
ik zou willen dat iemand mij ooit zou pesten.

Paranoide 05-01-2013 13:24

Citaat:

LizViicious schreef: (Bericht 32973262)

Waarom?

LizViicious 05-01-2013 13:29

Citaat:

Paranoide schreef: (Bericht 32973293)
Waarom?

zodat ik ze de tering in kan slaan

Paranoide 05-01-2013 14:43

Citaat:

LizViicious schreef: (Bericht 32973303)
zodat ik ze de tering in kan slaan

Dan is het geen pesten, maar provoceren. In jouw geval zou pesten bijvoorbeeld kunnen zijn dat iemand naaktfoto's van jou regelt en jou daarna anoniem mailt met allemaal gemene vernederende dingen. Daarna dreigt 'ie ze op school op te hangen, tenzij je met watervaste stift 'ik ben een dom vies varkentje' op je voorhoofd schrijft en zo de hele dag rondloopt. Dat doe je natuurlijk niet dus de volgende dag hangt inderdaad één van jouw naaktfoto's uitvergroot in de fietsenstalling, nu nog deels gecensureerd doordat er een varken overheen getekend is, maar wel duidelijk herkenbaar. Als je thuiskomt heb je een nieuw mailtje met nieuwe dreigementen. Dat je drie dagen niet mag douchen en ook geen schone kleren aan mag doen, omdat ze anders de ongecensureerde foto ophangen, bijvoorbeeld. De politie kan niks doen want de mailtjes worden verstuurd vanaf openbare plaatsen. Je kan niemand de tering in slaan want je weet niet wie het is. De school kan ook niet alle leerlingen in de gaten houden. Dit gaat net zo lang door als je afperser wil en jij hebt daar geen invloed op.

Ben jij dan een nerd en een mongool?

Volgens mij ben jij veel banger voor gepest worden dan hetisdenatuur. Want hij/zij maakt het mee en heeft zich alleen emotioneel afgesloten, terwijl jij niet eens gepest wordt, maar toch word je meteen panisch en gaat zitten schelden.

Zwak hoor.

Paranoide 05-01-2013 14:44

Als je nooit naaktfoto's gemaakt hebt maakt dat niet uit, trouwens. Dat is gewoon een kwestie van een foto van Facebook halen en jouw gezicht in andermans naaktfoto Photoshoppen. Halfuurtje werk als je weet wat je aan 't doen bent, en niemand gaat jou geloven als je zegt dat het iemand anders is.

LizViicious 05-01-2013 17:06

Citaat:

Paranoide schreef: (Bericht 32973413)
Dan is het geen pesten, maar provoceren. In jouw geval zou pesten bijvoorbeeld kunnen zijn dat iemand naaktfoto's van jou regelt en jou daarna anoniem mailt met allemaal gemene vernederende dingen. Daarna dreigt 'ie ze op school op te hangen, tenzij je met watervaste stift 'ik ben een dom vies varkentje' op je voorhoofd schrijft en zo de hele dag rondloopt. Dat doe je natuurlijk niet dus de volgende dag hangt inderdaad één van jouw naaktfoto's uitvergroot in de fietsenstalling, nu nog deels gecensureerd doordat er een varken overheen getekend is, maar wel duidelijk herkenbaar. Als je thuiskomt heb je een nieuw mailtje met nieuwe dreigementen. Dat je drie dagen niet mag douchen en ook geen schone kleren aan mag doen, omdat ze anders de ongecensureerde foto ophangen, bijvoorbeeld. De politie kan niks doen want de mailtjes worden verstuurd vanaf openbare plaatsen. Je kan niemand de tering in slaan want je weet niet wie het is. De school kan ook niet alle leerlingen in de gaten houden. Dit gaat net zo lang door als je afperser wil en jij hebt daar geen invloed op.

Ben jij dan een nerd en een mongool?

Volgens mij ben jij veel banger voor gepest worden dan hetisdenatuur. Want hij/zij maakt het mee en heeft zich alleen emotioneel afgesloten, terwijl jij niet eens gepest wordt, maar toch word je meteen panisch en gaat zitten schelden.

Zwak hoor.

maar hoe dan nog, ik zou er heus wel achter komen wie die gene zou zijn bijv

meneer de pester, ik geef u 300 euro als u hiermee stopt, hij gaat ermee akkoord en we ontmoeten elkaar ergens.
En dan is die dood

Paranoide 05-01-2013 17:23

Citaat:

LizViicious schreef: (Bericht 32973597)
maar hoe dan nog, ik zou er heus wel achter komen wie die gene zou zijn bijv

meneer de pester, ik geef u 300 euro als u hiermee stopt, hij gaat ermee akkoord en we ontmoeten elkaar ergens.
En dan is die dood

Natuurlijk gaat 'ie er niet mee akkoord, hij snapt zelf toch ook wel dat 'ie er meteen bij is als 'ie jou ontmoet :') Al kwam 'ie met vijftien gemaskerde vrienden zodat hij jou makkelijk in elkaar kan trappen, dan nog is het risico te hoog, want als je slim bent schakel je bij zo'n ontmoeting natuurlijk gewoon de politie in. Dus daar begint 'ie niet aan.

Hij doet het omdat hij een lul is en het leuk vindt om jou het leven zuur te maken, niet omdat hij geld nodig heeft.

En je hebt geen manier om het te doen ophouden. Dat is het hele punt, knul. Is dat dan jouw schuld, of is het de schuld van degene die zich immoreel gedraagt?

Daantje_0705 07-01-2013 20:11

Topic opgeschoond, graag ontopic :)

omnomnom 08-01-2013 16:59

Citaat:

LizViicious schreef: (Bericht 32973262)
niet huilen nerd, je ebt een fucking huis om in te leven, je krijgt eten,drinken kleding flikekr op man.

ga in afrika wonen dan weet je wat blijheid is.
mongool en als je gepest wordt is het gewoon een teken dat je zwak en onzeker bent.

Fail troll is fail.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:16.