![]() |
Wat is squirten?
Oke ik zit hier nooit op topics , heb gewoon niks met het onderwerp te maken ... lees wel soms topics veder niet..
maar kwam net 1 tegen van squirten ofzo dus mijn vraag wat is het ? |
Vrouwelijke ejaculatie is de wat nettere uitdrukking voor het spuitend klaarkomen bij vrouwen, ook wel sprietsen of sproeien genoemd. Squirting is de engelse benaming.
Hoop je hierbij te hebben geholpen :) |
Bij pokemon heet het waterpistool. Die aanval dat een water pokemon alle kanten op spuit. Vrouwen die veel pokemon kijken kunnen dat ook met behulp van hun vagina.
|
Muah ik snap er eigelijks nog helemaal niks van xd
|
Van Wikipedia: "John D. Perry en Beverly Whipple deden aan onderzoek. In een van hun rapporten schreven ze dat na stimulatie van de G-spot de meeste vrouwen een erotische sensatie voelden en nadien een orgasme bereikten dat dieper was dan het orgasme dat bereikt kon worden door clitorale stimulatie. Bij één op de tien vrouwen uit het onderzoek die reageerden op de stimulatie van de G-spot, werd ook een soort ejaculatie van wit vocht uit de urinebuis opgemerkt. Men dacht eerst dat het urine betrof, maar verder chemisch onderzoek wees uit dat dit niet het geval was."
|
Citaat:
Als je het nog niet snapt, even in google in typen en kijken waar je uitkomt:y |
google.
|
Gewoon als een vrouw zo hard klaarkomt datze vocht uit haar vagina spuit x)
|
Citaat:
korte uitleggen snap ik het beste :D ik ga het niet doen ofzo o-o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
zoals dit |
Op dit moment misschien nog niet :)! Maar zeg nooit nooit! En wat Jessicadr ook zegt. Niet elke vrouw kan dit, en buiten dat gebeurt het meestal per ongeluk. (bijna)niemand denkt van te voren zo als ik vanavond gebeft wordt, ga ik is lekker squirten.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het wordt (vermoedelijk) veroorzaakt door de klieren van Skene, beetje vergelijkbaar met het prostaat bij mannen. |
Citaat:
mjah kheb het een paar keer gezien en het ziet er behoorlijk heftig uit x) hoeft natuurlijk niet :P |
Ja, maar dat verwoorden als 'zo hard klaarkomen dat X' is dus onzin. Die heftigheid is een (mogelijk) gevolg, geen oorzaak.
Groot verschil. |
Citaat:
|
Bedankt voor de info o_o
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:58. |