![]() |
Haarstyle bij jongens/mannen
Vraag aan iedereen :p
Aan de meisjes/vrouwen: wat vinden jullie een leuke haarstyle bij een jonge + wat uitleg Aan de jongens/mannen: hoe dragen jullie je haar + waarom? |
heb altijd opgeschoren tok, lekker kort zo van achteren, soms nike teken of van fc barcelona
is beste om chickies te regelen die hippies en nurds met lange haar hahahahaa |
mijn haar omhoog met cream gel want normale gel is niet restylable
|
Ik vind lang haar bij mannen mooi. Geen idee waarom, zal wel zijn omdat het te maken heeft met een grotere kans op gedeelde interesses. Hanenkammen en andere opvallende kapsels vind ik vaak ook wel tof.
|
|
Ik heb geen vast kapsel aangezien vrijwel alles mij geweldig staat.
|
Momenteel is mijn haar een beetje als die van de middelste man
Als ik naar de kapper ga, gaat er een groot deel van af en wil ik het zo hebben Ik hoor er weinig negatiefs over, behalve van mensen die niet tegen 'anders' kunnen en mijn moeder. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
als het maar kort is vind ik het het mooiste als ik een vriend krijg moet die niet thuis komen met lang haar :P |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb mijn haar altijd gemillimeterd :o
/care |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind het niet makkelijk om te zeggen wat ik het mooiste vind want dat verschilt per persoon. Mijn vriendje bewerkt al jaren zijn hoofd met een tondeuse en dat is bij hem het mooiste. En dat terwijl ik (half)lang, goed verzorgd haar ook heel erg mooi kan vinden bij jongens. Of een vrij hip kapsel zoals Winter het post, maar dan wel bij iemand die van zichzelf vrij hip en modern is. Ik denk niet dat er zoiets is als "Het mooiste" want dat verschilt imho toch echt per persoon.
|
Citaat:
dan zet ik van te voren een schaar in zijn haar :D of ik scheer hem kaal als die zijn haar zo graag wil laten groeien |
@ Vowel en Kwaliteit; extensions, en die worden inderdaad vaak gebruikt.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb lang haar. Dit omdat vrouwen dan en masse in katzwijm vallen.
|
Citaat:
|
http://www.sevenstylish.com/wp-conte...-2012-euro.jpg
Op dit moment mn haartjes zo. Altijd wel kort haar gehad, lang haar staat ook niet bij mij. |
Citaat:
|
Had het een keer middellang en dat was geen gezicht.
|
Citaat:
|
als ik zeg "de vader en hoofdrol in ''the patriot"" zegt dat dan genoeg over mijn haar? of moet ik zeggen "Will turner pirates of the caribbean"???
|
Gewoon zeggen dat je een staartje hebt is makkelijker ^^
|
Ik vind het bij elke jongen wel een beetje verschillend, ik vind dit haar wel mooi
Is link boven in xphttp://www.google.nl/imgres?q=kort+h...w=1366&bih=677 en dan met een kuifje Of heel warrig haar wat er nonchalant uit ziet :. :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:07. |