![]() |
ik heb grote borsten.
hallo,
ik heb als einige in de klas borsten, maar ik twijfel of ik een BH moet dragen, niemand heefd het al, wat vinden jullie, moet ik een BH of niet dragen? Ik heb al behoorlijke. |
Als je je er fijn bij voelt moet je het doen. Zo niet, niet doen :)
|
Ik ga dit even op lichaam en gezondheid plaatsen want dit heeft natuurlijk niks met seks te maken.
verder moet je het dragen van een bh niet laten afhangen van je klasgenootjes, maar van of jij last hebt van je borsten met rennen en traplop en dat soort dingen. Als het stuitert -> tijd voor een bh. |
Als het voor jou prettiger is om er wel 1 te dragen moet je dat natuurlijk gewoon doen. Iemand in de klas moet toch ook immers de eerste zijn ;) Ik zou er trots op zijn als ik jou was!
|
tja, iemand moet beginnen, maar euh, welke cupmaat is het kleinst?
|
Citaat:
|
thanks allemaal.
|
Citaat:
|
nouja, zulke grote heb ik niet en bij mij kanhet bestwel pijn doen als ik geen bh aan heb ;o
en door een bh zien ze er meestal ook mooier gevormd uit ;) |
hoi, ik heb morgen toch vrijdus dan ga ik wel naar Livera, maar eh, hoef ik me niet te schamen voor mijn borsten als ze die dan aanraken?
|
Waarom zou je je daarvoor moeten schamen?
|
Wat je zelf wilt :D
|
ik schaam me niet, maar kunnen ze daar ook je vagina meten voor een goede onderbroek?
|
Citaat:
|
oke, zal ik me zus mee vrage?
|
Bij zulke winkels doen ze dat dag in dag uit en daar werken altijd professionele mensen, daar hoef je je geen zorgen om te maken ;)
En als je het prettiger vindt om samen met je zus te gaan, natuurlijk vraag je haar dan mee! |
Citaat:
|
hoi, jaa vage vraag.
|
ik ben moe.
ik ga slapen. morgen kom ik weer online. doei |
Citaat:
En ik heb zelf ook en keer bh gevraagt.. je vaag gewoon zo vrouwtje daar .. en je meet het gewoon over je hempje.. en ze raakt je veder niet aan en komt alleen kijken als je je bh aan hebt ;D |
Je kan ook samen met je moeder gaan =) samen alle rekken doorzoeken naar een passende bh XD heb ik ook gedaan toen ik voor me eerste bh ging. Was btw ook de eerste met boobs in de klas. En verschil zal der altijd zijn ook als je ouder bent, de ene heeft grote borsten en de andere kleiner of zelfs helemaal niet. Maar een bh geeft toch echt veel ondersteuning en dat is fijn als ze wat groter zijn. XX
|
hoi, ik heb een BH gekocht, ik was cupmaat B al nodig.
De mevrouw deed gewoon mijn hemd uit, en ik stond in mijn nakie, (alleen nog een string aan) en ze meete, pakte een BH en klaar. En ze vroeg of ik er nog een bijpassende string bij wou, ja wel zij ik, deed ze mijn string uit en een nieuwe om. ik vond het een beetje gek. |
Citaat:
verhaaltje is nogal ongeloofwaardig vind ik En B is helmaal niet groot dat is gewoon .. |
heey, ze VROEG of ze het uit mog doen, jawel zij ik. ik moet toch gewoon openbaar zijn? straks naar school, we hebben seksuele les, ik heb me ingeschreven voor borsten en vaginale aanraking dat jongens dan doen.
|
Citaat:
Uhmm is het vreemd als ik tijfel? |
nou, kijk je kunt je inschrijven bij seksuele les, voor hoe het voelt om door jongens uitgekleed te worden.
|
Citaat:
Hoe oud ben je trouwens? |
moet naar school
|
Citaat:
of staat die 11 voor iets anders? Eigelijks we hoef je niet dat je nu naar school gaat het is namelijk geen chat..;) Eerlijk vind ik dit topic beetje ongeloofwaardig aan het worden ;s |
Citaat:
(n) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Dit topic gaat dicht, trollen doe je maar op een ander forum.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:42. |